Stanje je vse prej kot blesteče ...
Pred meseci smo poročali, da Starbucks, ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk na svetu, ukinja kavarne Starbucks Pick Up, ki so namenjene zgolj prevzemu naročil. Zdaj pa je v javnost prišla še ena slaba novica - obeta se zaprtje enega odstotka Starbucksovih kavarn v Severni Ameriki. Čeprav podjetje ni navedlo natančnega števila, poznavalci industrije ocenjujejo, da bo Starbucks zaprl od 430 in 540 kavarn.
Izvršni direktor Starbucksa Brian Niccol je dejal, da kavarne, ki jih bodo zaprli, niso izpolnjevale pričakovanj strank in partnerjev ali pa niso bile dobičkonosne. Brez službe bo tako ostalo približno 900 ljudi. Zaprtja kavarn so del drastičnega prestrukturiranja v vrednosti 850 milijonov evrov.
Niccol je zapisal, da je ta ukrep "nujen za izgradnjo boljšega, močnejšega in odpornejšega Starbucksa". To potezo utemeljuje kot nujno za vlaganje v boljše kavarne (več sedežev, toplejša notranja oprema in hitrejša postrežba), poroča CNN.
Huda konkurenca
Starbucks se v zadnjih letih sooča s hudo konkurenco. Največja konkurenta sta mu Blank Street Coffee in Blue Bottle, ki hitro pridobivata nove stranke. V zadnjih letih sta dosegla boljšo rast kot Starbucks, kar bi lahko pomenilo, da podjetje "ni usklajeno s tem, kako vse več Američanov želi kupovati svojo kavo," je za Investopedio povedal Chris Kayes, predstojnik oddelka za management na Poslovni šoli Univerze George Washington.
Opozoril je še na neskladje med Niccolovo vizijo prijetnih kavarn in resničnostjo sodobnega uživanja kave, v kateri podjetja, kot je Dutch Bros, stavijo na hitrost.
Novo na Metroplay: 5 preprostih feng šuj trikov za I Tanja Glažar