Kupci lahko v Lidlu očitno zdaj pričakujejo (še) tole, mnenja so deljena zaradi tega razloga

19. 8. 2025, 19:00 | Uredništvo
Kupci lahko v Lidlu očitno zdaj pričakujejo (še) tole, mnenja so deljena zaradi tega razloga (foto: Profimedia)
Profimedia

Gre za spremembe, ki dvigujejo obrvi - in se številni sprašujejo, kako bo s tem.

Po celi Nemčiji trgovski diskont Lidl uvaja nov dizajn trgovin, ki bi kmalu lahko postal standard v tej državi. Gre za drugačno razporeditev izdelkov, nov koncept pa še prinaša spremembe v barvah, notranjem oblikovanju in tehnologiji. Strokovna revija Lebensmittel Zeitung tako poroča, da pri Lidlu testirajo nov prodajni koncept z imenom FK2025 v eni od svojih trgovin v Lauffenu ob Neckarju (Baden-Württemberg). Čeprav v Lidlu potrjujejo, da gre zgolj za testno fazo, se špekulira, da je širša uvedba že zelo blizu.

Več rdeče barve

Prve fotografije iz testne trgovine kažejo, da je rdeča barva zdaj precej bolj prisotna, predvsem v oddelkih z izdelki na akciji. Takšna izbira barv spominja na konkurente, kot sta Rewe in Penny, poroča Fenix Magazin. Akcijski izdelki so zdaj tudi razporejeni drugače: združeni so, to pa izboljšuje preglednost. Ostali izdelki - predvsem neprehrambeni - pa so ostali na svojih običajnih mestih. Šest Lidlovih blagovnih znamk je dodatno poudarjenih z barvami. Sadje, zelenjava in pekovski izdelki ostajajo v prepoznavni leseni podobi, medtem ko preostanek trgovine uporablja barve, kot sta antracitna in modra.

Zamrzovalniki niso več postavljeni ob stenah, temveč na sredino trgovine, kjer si prostor delijo z razširjenim oddelkom za vina. Tudi regali so na novo dizajnirani, višji so kot doslej in segajo skoraj do stropa. Kot so zapisali na portalu Fenix Magazin, je možno, da tako omogočajo dodatni skladiščni prostor v prodajnem delu, a to malce zmanjša preglednost. 

Med čiščenjem dvorišča odkrila 1900 let staro skrivnost, strokovnjaki osupli

Na oddelku drogerije nova tehnologija

V oddelku z drogerijskimi izdelki so prvič postavljeni digitalni zasloni nad izdelki. Trenutno prikazujejo informacije o Lidlovem brendu Cien, v drugih državah pa tovrstni zasloni že služijo dinamičnim ponudbam in premikajočim se oglasom. Elektronske cene na hladilnih vitrinah so nagnjenje zaradi lažje berljivosti, tudi samopostrežne blagajne so drugačne. Oblikovane so tako, da so svetlejše in bolj pregledne. Še vedno pa ostajajo v uporabi klasične blagajne. 

Kaj pa pravijo strokovnjaki?

Kot poroča Lebensmittel Zeitung, so njihova mnenja - deljena. Nekaterim se zdi, da je nov dizajn nepregleden in preveč zgoščen, drugi pa pravijo, da daje pravi občutek supermarketa. To naj bi Lidl skušal tudi ustvariti. A od povratnih informacij bo odvisno, ali bo testni koncept postal standard za vse njihove trgovine.

V centru Ljubljane se bo odprla nova pekarna (razkrivamo točno lokacijo)