Ko smo mislili, da smo - kar zadeva trgovce - videli že skoraj vse, se je izkazalo, da smo se ušteli. Ta primer je žal vnovič dovolj zgovoren.
Ni se zgodilo pri nas, temveč v sosednji Hrvaški, kjer je kupec v trgovski verigi Konzum naletel na res čudno akcijo. Vse skupaj se je znašlo v Facebook skupini Halo, inspektore - gre za hrvaško platformo, ki se bori za pravice potrošnikov. Državljani prijavljajo nepravilnosti, ki se dogajajo v trgovinah, v gostinstvu in na drugih področjih. Žal se skoraj vsak dan pojavljajo objave, ki niso nič kaj prijetne.
Ena od njih se nanaša na nenavadno "akcijo«"v Konzumu, za katero uporabniki trdijo, da sploh ni prava akcija: "KDO JE TU NOR, KDO ZMEDEN IN KDO NORMALEN?," so besede, s katerimi so naslovili objavo v omenjeni Facebook skupini. "Vsake toliko časa smo priča neumnostim in marketinškim poskusom zavajanja potrošnikov v različnih trgovinah. Pogosto se nasmihamo in beležimo te trenutke s telefoni, še pogosteje pa jezno komentiramo tisto, kar vidimo ali doživimo. Danes presodite sami. Izbira je vaša: se boste smejali, zamahnili z roko in brali naprej druge današnje objave ali boste komentirali," so uvodoma zapisali.
"Skratka, v Konzumu poteka akcija za imetnike kartice Multiplus, ki lahko ob predložitvi te kartice kupijo dva kosa STICK DEO OLD SPICE WHITE po 50 ml namesto po (domnevno) redni ceni 9,49 evra za „samo“ 7,59 €. Hkrati pa se poleg teh paketov na akciji nahaja isti deodorant v sticku po posamezni ceni samo 2,59 evra!?!"Torej, če bi kupili dva taka deodoranta, bi ju plačali 5,18 evra, medtem ko bi morali v »akciji« odšteti kar 2,41 evra več!!! Skoraj dvakrat več (+46 %)…"
Preberite še:
- Uganka iz Lidla povsem zmedla kupce, vrstila so se opozorila: "Tega nikar ne kupujte"
- Trgovska veriga Eurospin si je "privoščila" tole in močno razburila kupce, ti preprosto niso mogli molčati
- Hrvat znorel po nakupovanju v tej trgovski verigi, razlog pa je še kako utemeljen (tudi vam bi dvignilo pritisk)
Dodali so še: "In zdaj vi kupujte impulzivno, brez razmišljanja, samo zato, ker je nekdo napisal, da je izdelek na ‘akciji’, pri tem pa misli, da smo potrošniki ovce, morda konji, ali pa da ne vemo, kaj je zavajanje potrošnikov in/ali nepoštena trgovska praksa. Na koncu se vprašajte: kdo je tu nor, kdo zmeden in kdo normalen? Mi poznamo odgovor." Njihovi sledilci so se takoj odzvali v komentarjih, neka gospa je tako zapisala: "Že dolgo preračunavam akcijske in redne cene, predvsem pri mehčalcih, ker je treba res dobro gledati, koliko ml ima kateri. Pogosto je ugodneje kupiti po redni kot po tako imenovani akcijski ceni. Že dolgo ne nasedam na take finte."
"To že dolgo nima več nobene veze z upravičenim dvigovanjem cen! Vse je pohlep po hitrem zaslužku. Ne razumem, zakaj se trgovske marže ne more bolj nadzirati? Še vedno preračunavam cene v kune, tako da se vsak dan znova šokiram in nekatere stvari sem prenehala kupovati," je bila jasna druga gospa. Vsekakor morajo imeti potrošniki na Hrvaškem oči na pecljih, saj se trgovci očitno še poslužujejo "fint" in upajo, da še kdo nasede, bi lahko rekli ob tem. Vse za zaslužek, kajne? No, morda pa se jim bo to prej ali slej grdo maščevalo.