Legendarni piškoti so obeležili številna otroštva, a zdaj se je zgodilo nekaj neprijetnega, to sporočajo iz Kraša

21. 5. 2025, 17:00 | Uredništvo
Keksi Domačica (foto: Instagram/posnetek zaslona)
Keksi Domačica
Instagram/posnetek zaslona

Še dandanes marsikoga ob pogledu na škatlo z omamno dobrimi piškoti prevzamejo nostalgični občutki.

V časih nekdanje Jugoslavije so ti piškoti veljali za ikonične in za pravi posladek - tako kot druge Kraševe sladke dobrote. Še dandanes so priljubljeni Domaćica piškoti v prodaji in radi si jih privoščimo ob kakšni kavi ali čaju. A pred kratkim je hrvaška potrošniška platforma Halo, inspektore na svojem Facebook profilu objavila video posnetek, s katerega je razvidno, da v embalaži ni bilo toliko piškotov, kot je bilo navedeno oziroma kot bi jih moralo biti.

Celotno zgodbo so opisali s temi besedami: "Po neprijetnem videoposnetku, s katerega je jasno razvidno, da znani Kraševi piškoti Domaćica, kupljeni v Metroju, namesto 300 gramov vsebujejo precej manjšo težo, je Metro Cash & Carry napovedal umik celotne serije teh piškotov."

Proizvajalec se je hitro odzval (kar je pohvalno) in pozneje so objavili še to obrazložitev: "Medtem se nam je oglasil tudi Kraš s svojim pojasnilom, ki ga v celoti prenašamo: „V Krašu posvečamo izjemno pozornost kakovosti in vsi naši izdelki pred prihodom na trg prestanejo stroge kontrole - od vhodnih surovin do končnih pregledov končnih izdelkov. Zato nam je žal, da je potrošnik imel priložnost kupiti izdelek s pomanjkljivostjo. Po prejemu informacije, da je v pakiranju Domaćica Original 300 g manjkala vsebina, smo opravili pregled sporne serije B23E5H z rokom uporabe 01.02.2026. Po naših kontrolnih zapisih pri meritvah mase ni bilo odstopanj. Preverili smo tudi naš proti vzorec iz proizvodnje, ki vsebuje ustrezno maso. Linija za proizvodnjo in pakiranje Domaćice je popolnoma avtomatizirana, masa pakiranja pa se pogosto preverja. Vendar pa je v primeru zastoja pakirnega stroja lahko prišlo do nenamerne napake, zaradi katere izdelek s pomanjkljivostjo ni bil pravočasno izločen. Vsekakor bomo opozorili zaposlene v proizvodnji na to napako in okrepili nadzor,“ so odgovorili iz Kraša in povabili gospo, ki je doživela to neprijetnost, naj se javi zaradi odškodnine. To velja tudi za morebitne druge kupce, ki so morda kupili podoben, a še neodprt izdelek z manjšo maso. "Obrnite se na Kraš."

Pes je izginil brez sledu, nato je sledil presenetljiv razplet

Tako je mnenje potrošnikov

Njihovi sledilci so se v velikem številu odzvali na vse skupaj, kar zgovorno priča o tem, da so piškoti izjemno priljubljeni ter da take novice še kako razburijo potrošnike. "Za razliko od drugih vsaj priznajo svoje napake," "Zdaj naj grem v Kraš, da mi vrnejo denar? Pa kaj še! Kar celo paleto naj mi pošljejo na domači naslov," "Ko so zmanjšali gramažo, sem jih nehala kupovati" ... In podobno. Neka gospa pa je bila še posebej kritična: "Kraš laže, da posveča izjemno pozornost kakovosti, v to smo se lahko prepričali že pred časom. Kakovost je pod vsakim nivojem in je ne gre primerjati s prejšnjo kakovostjo, Naj se zamislijo. Kupci se jim raje izognejo." 

Ne glede na mnenja pa se lahko mirno strinjamo s tem, da je bilo od Kraša korektno, da so se vodilni odzvali na kritiko - marsikdaj se namreč (žal) zgodi, da take stvari proizvajalci preprosto prezrejo in se vedejo, kot da se ni zgodilo čisto nič.

Hrvati svarijo Slovence: "Oči na peclje in bodite previdni, ko se odpravite v to trgovino"

Novo na Metroplay:  N1 STUDIO I Soočenje vodij poslanskih skupin o referendumih in Natu