Lidl je s tem presenetil kupce, ki res niso vedeli, kaj jih čaka, vse pa zanima, kako se bo to obneslo

3. 8. 2025, 07:00 | Uredništvo
Lidl je s tem presenetil kupce, ki res niso vedeli, kaj jih čaka, vse pa zanima, kako se bo to obneslo (foto: Profimedia)
Profimedia

Konkurenca med trgovci je kar precejšnja, tako da se skušajo na vse možne načine prilagoditi pričakovanjem kupcev.

Diskontna veriga Lidl je tudi pri nas zelo priljubljena in slovi predvsem po ponudbi živilskih izdelkov. A poleg tega že vrsto let ponuja tudi neživilske izdelke,  kot so oblačila, orodje, igrače in gospodinjski pripomočki.

Kot je poročal nemški Lebensmittelzeitung, Lidl zdaj načrtuje odprtje posebne trgovine namenjene prav tem neživilskim izdelkom. Tako namreč želi konkurirati diskontom, kot je Action, ki skupaj s Tedijem in Woolworthom pridobiva tržni delež na tem področju. 

Prva trgovina "Home & Living"

Na meji s Švico bodo tako odprli novo trgovino, ki naj bi imela dovolj prostora za vseh šest Lidlovih lastnih blagovnih znamk:

  • Parkside (orodje)

  • Crivit (šport)

  • Esmara (moda)

  • Silvercrest (elektronika)

  • Livarno (dom in vrt)

  • Lupilu (otroški izdelki)

Nepričakovano odkritje na hrvaškem otoku:  "Edinstvena najdba"

Trgovina se bo imenovala "Lidl Home & Living", odprli pa jo bodo  v Lottstettenu, blizu švicarske meje. Nasproti že stoji klasični Lidl supermarket. 

Neživilske podružnice ostajajo - možnost

Če bo novi koncept uspešen, bi lahko Lidl odprl še več trgovin Home & Living po vsej Nemčiji. Po navedbah virov blizu podjetja je cilj dolgoročno okrepiti svojo prisotnost na področju neživilskega blaga, poroča portal Fenix Magazin.V eni izmed prejšnjih testnih trgovin pri Neckarsulmu (zvezna dežela Baden-Württemberg) je Lidl uvedel t. i. "svetove potreb", kjer so bili izdelki razporejeni po temah – kot na primer:

  • naredi sam,
  • vrt,
  • šport in življenjski slog,
  • moda,
  • otroški svet
  • ter kuhinja in gospodinjstvo.

Povzeto po: Fenix Magazin

Slovenski mesar brez dlake na jeziku: "To je tisto, kar loči dobrega mesarja od slabega, in to je za kupce ključnega pomena"