Kot poročajo nemški mediji, se je Lidl prvič v svoji zgodovini lotil neposredne marketinške kampanje, ki je usmerjena proti njegovemu največjemu konkurentu.
Napetost med med vodilnima diskontnima verigama, Lidlom in Aldijem, očitno postaja vse ostrejši. Tako je Lidl prvič v svoji zgodovini sprožil neposredno marketinško kampanjo, uperjeno proti svojem največjem konkurentu – Aldiju. Po pisanju nemškega Bilda nova kampanja ne prizanaša niti drugim tekmecem, kot so Penny, Netto in Rewe, s čimer se napoveduje novo obdobje v boju za kupce.
Ključni del Lidlove kampanje je humoristični televizijski oglas. Dogajanje je postavljeno v mračno konferenčno sobo, kjer sedijo izmišljeni šefi konkurenčnih verig: "Cena Jug" (s tem namignejo na Aldi Süd), "Cena Sever" (Aldi Nord), "Pfening" (Penny), "Bruto" (Netto) in "Drago" (Rewe). Vidno razburjeni se pritožujejo zaradi nizkih cen v Lidlu, ki spodkopavajo njihove načrte.
Doslej so se takemu početju izogibali
Tako soočanje zagotovo predstavlja prelomnico v komunikaciji med diskonti, ki so se doslej večinoma izogibali neposrednim napadom na konkurenco. Povod za ta marketinški “udar” je bila Lidlova cenovna ofenziva iz maja, ko je podjetje po lastnih navedbah trajno znižalo cene več kot 500 izdelkom, in to za do 35 odstotkov. Friedrich Fuchs, direktor Lidla v Nemčiji, je to označil za “največje znižanje cen vseh časov”.
Kakšen je glavni cilj Lidla?
A Aldi se je kaj hitro odzval - z napovedjo lastnih znižanj, ki so jih razširili še na dodatne skupine izdelkov. Lidlov novi oglas je neposreden odgovor na ta korak. Strokovnjak za maloprodajo Stephan Rüschen z univerze Baden-Württemberg je za BILD komentiral: "Lidlu tukaj ni primarno mar za družbeno odgovornost. Glavni cilj je, da ga potrošniki zaznavajo kot vodilnega glede cen. Na tem področju je bil Aldi dolga leta korak pred Lidlom."
Kot pravi, hoče Lidl zdaj Aldiju odvzeti status najugodnejše trgovske verige. "Podobno kampanjo smo že videli v preteklosti, ko je Lidl predstavil primerjalno potrošniško košarico, da bi dokazal svojo cenovno prednost," poudarja Rüschen. S to kampanjo je Lidl sprožil cenovno vojno, ob kateri se bo Aldi zagotovo odzval. Za kupce je to zagotovo dobra novica, saj so cene nižje. A kako dolgo bo tako? To bo pokazal čas.