Medtem ko nekatere verige zapirajo svoje trgovine, se ta diskont širi z veliko hitrostjo: odprl bo kar 14 novih poslovalnic

12. 6. 2025, 09:06 | Uredništvo
Medtem ko nekatere verige zapirajo svoje trgovine, se ta diskont širi z veliko hitrostjo: odprl bo kar 14 novih poslovalnic (foto: Profimedia)
Profimedia

Njihovi načrti so res ambiciozni in očitno jih uresničujejo.

Medtem ko v zadnjem času številne trgovske verige zapirajo svoje poslovalnice, Woolworth počne ravno nasprotno. Kot poroča portal Fenix Magazin, bo ta trgovski diskont v prihodnjih letih odprl 800 novih lokacij, s tem pa se bo mreža trgovin v Nemčiji več kot podvojila. Kot poročajo, bodo v naslednjih dveh mesecih odprli 14 novih poslovalnic. Vodstvo namreč sledi svojim ambicioznim ciljem, saj načrtuje skupno 1500 poslovalnic v Nemčiji. "V Nemčiji vidimo potencial za več kot 1500 trgovin. Hitro napredujemo proti temu cilju," se glasijo besede direktorja Romana Heina.

Do širitve prihaja prav v času, ko se druge trgovske verige borijo za preživetje - tako je nemška modna veriga Gerry Weber morala zapreti vse svoje poslovalnice v Nemčiji. No, aprila 2024 je imel Woolworth v Nemčiji 700 trgovin, zdaj pa želijo to številko skoraj podvojiti. Tudi letos so bila že zabeležena prva odprtja. V prihodnjih tednih sledijo nova odprtja v Turingiji, Saški, Saški-Anhaltu, Bavarski, Porenju - Pfalški, Brandenburgu, Mecklenburg - Predpomorjanskem in Baden-Württembergu.

Širitev tudi na mednarodni ravni

Omenjena trgovska veriga pa se ne širi zgolj v Nemčiji, temveč še na mednarodni ravni. Od leta 2023 podjetje posluje tudi na Poljskem in v Avstriji. Dolgoročni cilj Woolwortha je imeti skupaj 5.000 poslovalnic po vsej Evropi. Širitev ustvarja tudi nova delovna mesta, saj vsako leto zaposlijo okrog 200 pripravnikov. Očitno bodo tudi kod delodajalec še naprej rasli.

Američanka razburila Hrvate: "Ne hodite sem, to je najgrša plaža na svetu"

Na čelu Woolwortha je Roman Heini, znano ime iz britanskega trgovinskega sektorja, saj je med letoma 2010 in 2014 bil v vodstvu Aldija. V Woolworth je prišel konec leta 2020, pred tem pa je bil predsednik uprave Lidla v ZDA. Lastnike Woolwortha Nemčija je poznal že dlje časa in je menil, da ker se Nemčija in širša Evropa soočata s podobnimi izzivi kot Združeno kraljestvo – na primer s povišanimi življenjskimi stroški – obstaja priložnost, da "Woolworth znova postane velik," so poročali britanski mediji.

Prej je trgovina prodajala veliko blagovnih znamk, na primer kozmetiko, poleg kategorij, kot so igrače in slaščice. Vendar pa se je s povečevanjem cenovne preglednosti – zaradi vzpona spletne prodaje – trgovec težko kosal s konkurenco v teh segmentih. Danes ponudba Woolwortha temelji na gospodinjskih izdelkih in osnovnih kosih oblačil, kot so spodnje perilo in polo majice. Heini pravi, da je več kot 90 odstotkov izdelkov danes lastne blagovne znamke in imajo "nepremagljive" cene.

Ste že videli novost v Sparu? Trgovec v prodajalnah nastavil vozičke (in pojasnil, čemu služijo)