V Eurospinu so naleteli na tole in vse skupaj javno pokazali: zgražanju ni videti konca

14. 10. 2025, 18:00 | Uredništvo
V Eurospinu so naleteli na tole in vse skupaj javno pokazali: zgražanju ni videti konca (foto: Srdjan Živulovič/Bobo)
Srdjan Živulovič/Bobo

Lahko bi rekli, da gre za učinkovit način, kako od kupcev "izvleči" čim več.

Žal je tako, da smo se zdaj že nekako navadili, da se cene živil spreminjajo - seveda ne potrošnikom v prid. Ne samo pri nas, tudi na Hrvaškem, kjer so ljudje res pozorni na to in preko družbenih omrežij redno opozarjajo na subtilne trgovske trike. Pri njih se cene spreminjajo res pogosto, dogaja se, da akcije in popusti niso jasno označeni, kar pomeni, da kupec na blagajni običajno odšteje več, kot je pričakoval.

Potrošniška platforma Halo, inspektore skoraj vsakodnevno objavlja opozorila in dokazila - običajno fotografije, ki jim jih pošljejo sledilci - na početje trgovskih verig. Nedavni primer se nanaša na priljubljeno trgovsko verigo Eurospin. Na svoji Facebook strani so tako objavili fotografijo in zapis, ki so ga naslovili: Kako nas varajo.

Preberite še:

Posnetek psa Halida Bešlića po pevčevi smrti lomi srca

"Kljub številnim poskusom preprečevanja snemanja in obveščanja potrošnikov o načinu in pogojih poslovanja Eurospina na Hrvaškem vsake toliko prejmemo “zanimivost”, ki si zasluži pozornost javnosti. Najnovejši primer to dokazuje," so med drugim poudarili.

"Če med nakupovanjem v Eurospinu niste pozorni, vas lahko zelo hitro “pretentajo” s cenami — in to na zelo očiten način. Tako kot v tem primeru, kar je lepo vidno na sliki. Isti mešani mleti mesni izdelek v Eurospinu Viškovo (Reka) prodajajo po različnih cenah, čeprav je meso istega dne, ob istem času in na istem mestu zapakirano: 11. 10. 2025 ob 6:52, z rokom uporabe do 12. 10. 2025. Pri enem pakiranju je cena 7,05 €/kg, pri drugem pa 7,99 €/kg. Svinje in govedo so madžarskega izvora, zaklane in razrezane pa so bile na Hrvaškem, natančneje v Mesni industriji Milivoj Medven," so poudarili. Svoje sledilce so pozvali, naj imajo oči na pecljih, še posebej v Eurospinu, kjer potrošniki vedno znova doživljajo podobne situacije.

Ne Firence ne Dubrovnik – najprestižnejši turistični naslov je prejelo slovensko mesto!