Na to trgovsko verigo letijo hude kritike: res imajo "radi" svoje kupce (posnetek, ki pove čisto vse)

21. 8. 2025, 14:00 | Uredništvo
Na to trgovsko verigo letijo hude kritike: res imajo "radi" svoje kupce (posnetek, ki pove čisto vse) (foto: Profimedia)
Profimedia

Med obiskom trgovine so naleteli na "ponudbo", ki bi jo morali že zdavnaj izločiti.

Zagovorniki za pravice potrošnikov so na Hrvaškem še kako aktivni - in to zaradi upravičenih razlogov. Pri naših sosedih se izdelki in storitve nenehno dražijo, v trgovinah pa se pojavljajo nepravilnosti. Tako se je na Facebook strani Halo, inspektore pojavil posnetek, ki naravnost šokira. Gre za fotografijo priljubljenega poletnega sadeža lubenice, ki je bila na prodaj, a njeno stanje je bilo (preprosto rečeno) zelo ogabno. 

“V zagrebških Plodinah (Zapruđe) imajo svoje kupce res radi. Tako zelo, da jim prodajajo popolnoma prevrete in gnile lubenice. In to brez popusta. Po redni ceni 0,59 €/kg. Nič hudega, da smrdijo, iz njih pa od razpadanja curljajo sokovi po tleh. Krpa ali karton ‘rešujeta’ situacijo. Res je, malo smrdi. In vse je polno muh, ampak nič zato … Morda kakšen nesrečni kupec to celo kupi. Glavno je – prodati. In to še pod sloganom ‘Vonj tradicije iz srca domovine’. Sramota,” so zapisali ob zgovornem posnetku.

V objavi so delili tudi posnetek zapakiranih in že gnijočih lubenic v zabojčkih, pripravljenih za prodajo. Njihovi sledilci so se takoj začeli odzivati z jeznimi komentarji in strinjali so se, da gre za res grozen prizor. "Mislim, kdo bi to kupil, ne bodite smešni. Vse so končale v smeteh. Ljudje, ko pridejo dva metra blizu tega, se samo obrnejo in gredo stran. Ko bodo ti videli, da niso prodali niti ene same, bodo mogoče razmislili, kaj postavljajo pred kupce. Nihče ni nor, da bi kupil takšno lubenico,” je zapisala ena od sledilk.

Indijec Hrvatom pokazal, kako se zdraviti, in jih navdušil

Oglasili so se drugi, ki so delili svoje slabe izkušnje z omenjeno trgovino. “Vse res. To so ‘moje’ Plodine, v katere sem prisiljena hoditi, in slabo mi je, ko moram notri. Torej, meso – nikakor, sladoled ali hladilniki prav tako nikakor, to se verjetno topi in ponovno zamrzne – na dnevni ravni. Včeraj so dobesedno zaprli hladilnike. Poleg tega vsako zaprto stvar pregledam, da preverim rok trajanja. Čudno je, če je vse v redu. Od pudinga do čipsa – vsekakor najslabša trgovina.” Ogorčeni kupec je še zapisal, da so jim pomembne samo številke in da jih kakovost ponujenega sploh ne zanima. "Mesa v tej trgovini že leta ne kupujem. Cene pa previsoke," so besede, s katerimi je zaključil svoje razmišljanje.

Res žalostno, da vodilni ne razmišljajo o tem, da pri določenih stvareh res ne gre  "šparati." Na primer pri osebju. Treba je zagotoviti, da je v trgovinah dovolj zaposlenih, ne pa obremeniti tistih, ki delajo v njih. Zdi se, da jim primanjkuje ljudi, ki bi pravočasno opazili, da s ponudbo ni vse v najboljšem redu, in se seveda ustrezno odzvali z odstranitvijo spornega izdelka. Morda jih bo glasno opozarjanje le spametovalo.

Američanka pokazala, kakšno hrano kupuje svojim otrokom, eno dejstvo je povzročilo še posebej veliko zgražanje