"Neverjetno! Dobro je, dokler nekdo ne pristane v bolnišnici ...": zaradi te šunke v priljubljeni trgovini je kar dodobra završalo (upravičeno!)

2. 9. 2025, 18:00 | Uredništvo
"Neverjetno! Dobro je, dokler nekdo ne pristane v bolnišnici ...": zaradi te šunke v priljubljeni trgovini je kar dodobra završalo (upravičeno!) (foto: Profimedia)
Profimedia

Nepravilnostim v trgovinah očitno še ni videti konca - žal tudi takim, ki ogrožajo zdravje potrošnikov.

O neljubem dogodku so se razpisali na Facebook profilu hrvaške potrošniške platforme Halo, inspektore. Zelo pogosto opozarajajo na nečednosti, ki jih ljudje doživljajo v trgovinah. Hrana je že tako draga, a da si privoščijo nekaj takega, kar lahko ogrozi zdravje, pa je res čisto odveč. 

"NEVERJETNO! Dobro je, dokler nekdo res ne pristane v bolnišnici ali, Bog ne daj, tragično umre zaradi - hrane. In to zaradi pretečenega roka uporabnosti.To nenehno poudarjamo. In bomo še naprej. Dokler nekdo v državi ne bo dojel, da se številni trgovci in proizvajalci s hrano pravzaprav igrajo "rusko ruleto." Tukaj je najnovejši primer. Tokrat iz Karlovca. Iz tamkajšnjega Interspara.Kjer so lepo napisali, da je kuhano šunko v lastnem soku potrebno PORABITI DO 25. 8. 2025., nato pa so to isto šunko rezali 30. 8. in jo prodajali kupcem. In to hrano, ki se je po navodilih proizvajalca NE SME NITI PRODAJATI NITI UŽIVATI po preteku roka uporabnosti," so ogorčeno zapisali na svojem Facebook profilu in priložili še fotografijo, ki potrjuje njihove besede.

Drugače bi bilo, če bi na izdelku pisalo "Najbolje porabiti do…" V tem primeru pa, če bi imel potrošnik kakršne koli zdravstvene težave, je in bi bil izključno odgovoren trgovec, ki je tak izdelek prodal, so odločni pri omenjeni platformi. "Če se tak primer zgodi, mora potrošnik zaradi tega oditi v najbližjo zdravstveno ustanovo, nato pa z dobljeno diagnozo k odvetniku in tožiti trgovca. In to za nemajhno odškodnino, saj gre za ogrožanje zdravja in življenja. Na tak način se na sodišču brez težav vse dokaže. Naj potem trgovske verige kar poskusijo še naprej delati to, kar delajo. Takšna "igra« je lahko zelo, zelo draga in nevarna. Tako za potrošnike kot za trgovce," so odločno zatrdili.

Na spletu našla skoraj dvajset let star prizor, ki ji je ogrel srce

Na koncu so še spraševali: če je šlo za napako, kdo je odgovoren? In zakaj se nekaj takega ne dogaja v Sloveniji, Nemčiji, Avstriji ali na Madžarskem? Očitno gre za vprašanje, ki še naprej ostaja brez odgovora. Dejstvo pa je, da so na Hrvaškem tako kupci kot potrošniške organizacije zelo pozorne na take nepravilnosti in jih (žal) zelo pogosto tudi odkrijejo - in glasno opozorijo ljudi. Upamo le, da se bodo "zganili" tudi pristojni.

V Sparu so si privoščili blamažo, ki ji ni para, vse skupaj so opazili prav kupci, ki zdaj pravijo takole