15. 1. 2020, 13:47 | Vir: STA

NLB opozarja na nov poskus zlorabe s telefonskim klicem

profimedia

V NLB opozarjajo na nove poskuse zlorabe. Tokrat poskušajo prevaranti s telefonskim klicem od sogovornikov pridobiti podatke, kot so številka plačilne kartice, CVC koda, številka osebnega računa, in podobno, pri čemer v NLB poudarjajo, da banka tovrstnih podatkov nikoli ne pridobiva v okviru telefonskih pogovorov.

Vsem strankam oziroma prejemnikom tovrstnih telefonskih klicev v NLB svetujejo, da osebnih podatkov prek telefonskega klica ne posredujejo, če pa so to morda že storili, naj nemudoma prekličejo ali blokirajo svoje plačilne in kreditne kartice.

Plačilne kartice lahko stranke NLB za uporabo zaklenejo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa prek mobilne banke Klikin ali s pomočjo bančnih strokovnjakov NLB prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko 01 477 20 00.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.