Novice Promocijsko sporočilo

Norma: nova vinska znamka z značajem

22. 5. 2025, 16:08
Norma: nova vinska znamka z značajem (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Na sproščenem dogodku v vinoteki Koželj Wines na Brezovici je bila premierno predstavljena nova slovenska blagovna znamka vin NORMA, ki s svežim pristopom nagovarja sodobnega pivca, v ospredje postavlja značaj in s slogom ustvarja nov vinski standard kulture vsakdanjega življenja.

V svetu Norme vino ni omejeno s tem, kaj bi moralo biti, ampak je svobodno v tem, kar želi biti. Je ideja o vinu, ki presega terroir, sorto in stroga pravila. Je povabilo in opomnik, da je vsak dan nova priložnost, da izbereš svojo pot in postaviš svojo normo. To sporočilo je zazvenelo tudi na uradni predstavitvi blagovne znamke Norma, ki se je odvila 21. maja v ambientu Koželj Wines Brezovica. V sproščenem večeru, polnem okusov, glasbenega ritma in dobre družbe, so obiskovalci med prvimi spoznali štiri vina iz kolekcije Norma: peneče, belo, rosé in rdeče vino, vsako s svojim jasnim značajem, ki se odraža v barvah etikete, izstopajoče na policah. 

Norma ohranja briško vinarsko tradicijo, ki zagotavlja ubranost okusov. Ne mara elitizma, a izstopa iz povprečja. Je dovolj drzna, a hkrati sproščena, da z lahkoto najde svojo vlogo v različnih scenarijih. Je vino, ki vinskemu svetu žele prinesti nekaj svežega, drugačnega, nekaj, kar bo preseglo ustaljene vzorce. Vino, ki ne išče posebne priložnosti, ampak se priložnostim zna prilagoditi. Norma ni za en sam trenutek, je prava družba za celo vrsto različnih scenarijev.

Norma: nova vinska znamka z značajem
promocijska fotografija

Blagovno znamko Norma so na dogodku predstavili idejni vodja projekta Simon Simčič, vinar iz Goriških Brd, ter ekipa, ki stoji za oblikovanjem njene identitete. Ob tem je Simon Simčič povedal: “Norma ni vino, ki ga določa zemlja, sorta, mikroklima ali regija. Določa ga ideja. Mi smo šli od zadaj naprej. Najprej okus in karakter. Potem sorte. Potem vinograd. Potem vse drugo. Norma si je želela sama določiti pravila, kaj želi biti. Ne želi biti vezana na eno samo lokacijo ali značaj. Želi biti popolna. Vsako leto, ne glede vremenske razmere.
Vsako vino v kolekciji ima svoj značaj. In cilj je bil, da vsak od vas najde tisto, ki mu najbolj ustreza za vsako priložnost. Vabim vas, da jih poskusite in ugotovite, katera je vaša Norma.”

Obiskovalci so na dogodku spoznali štiri značaje vin in izbrali svojo »Normo«. Ob tem so lahko raziskovali tudi ujemanje vin s hrano, saj so bili prigrizki pripravljeni posebej za vse štiri različne etikete. Gre za sveža, dostopna vina z značajem, ki jih lahko uživamo samostojno kot aperitiv ali ob različnih jedeh. So enostavna izbira za različne priložnosti, ki jih doživljamo za vsakdan. Vina NORMA ne iščejo posebne priložnosti, a jo znajo ustvariti. 

Dogodek je zaznamovala odlična udeležba, sproščeno druženje in svež pogled na to, kaj vse vino danes lahko je. Ob koncu večera so obiskovalci izbrali tudi najbolj priljubljen značaj večera in s tem razkrili, kateri karakter je trenutno najbolj v trendu.

Norma: nova vinska znamka z značajem
promocijska fotografija

Več o vinih in znamki Norma:
🌐 www.norma-wines.com
Instagram: @normawines__
📧 info@norma-wines.com
📍Na voljo pri: @kozeljwines