Gre za njihov prodajni program, prihaja velika novost.
Kot poročajo nemški mediji, bo Lidl bo sredi avgusta trajno uvrstil okolju prijazno blagovno znamko Frosch v svoj prodajni program. To sta za Süddeutsche Zeitung potrdili obe podjetji. Na začetku bodo uvedli pet kategorij izdelkov, med njimi bodo:
- detergenti za perilo
- čistila za steklo
- kis
Omenjeni izdelki bodo na voljo v približno polovici vseh Lidlovih trgovin v Nemčiji. Kot je znano, je bilo doslej mogoče Froscheve izdelke večinoma najti v drogerijah, kot sta dm ali Müller, pa še v supermarketih, kot je Rewe, ne pa v diskontnih trgovinah. To pa pomeni, da se za blagovno znamko odpira ogromen potencial. Kot kaže raziskava agencije YouGov, sedem odstotkov potrošnikov čistilna sredstva kupuje izključno v diskontih, to pa pomeni več milijonov potencialnih novih kupcev, še poročajo nemški mediji.
Vodilni na področju reciklirane embalaže
Frosch velja v industriji za vodilnega na področju reciklirane embalaže. Pred kratkim so začeli uporabljati steklenice, ki so narejene izključno iz stare plastike, zbrane v t. i. rumenih vrečkah (Gelber Sack). To omogoča sodelovanje s podjetjem PreZero, specializiranim za reciklažo, ki je prav tako del skupine Schwarz, sicer lastnice Lidla. Partnerstvo zagotavlja dovolj recikliranega materiala ustrezne kakovosti, kar je ključnega pomena, saj je reciklat trenutno dvakrat dražji od nove plastike iz surove nafte. Po uredbi Evropske unije, ki bo začela veljati konec tega leta, bo morala reciklaža embalaže doseči vsaj 65 %, Nemčija pa za tem ciljem še zaostaja. Frosch je svojo stopnjo že povišal na 100 %.
Carsten Kortum, profesor trgovine in ekonomije na Visoki šoli v Heilbronnu, meni, da gre za strateško potezo, ki vsebuje veliko simbolike. Pri tem vidi morebitni sistemski premik, prehod s poudarka zgolj na ceno k sodelovanju z "impact" blagovnimi znamkami oziroma s tistimi z dokazanimi trajnostnimi koncepti.
Skupina Schwarz, lastnica Lidla, sicer poudarja, da je Frosch le ena blagovna znamka med približno 4.300 izdelki v ponudbi, in da blagovne znamke predstavljajo le 25 % asortimana, bi lahko uvedba neodvisne ekološke blagovne znamke z visoko stopnjo reciklaže poslala jasno sporočilo: za večjo prepoznavnost trajnostnih izdelkov in za spremenjeno vlogo celotnega sektorja v boju proti odpadni embalaži.