Najprej so vse skupaj testirali, zdaj pa je pripravljeno za uporabo. Kaj to pomeni za kupce?
Trgovska veriga Lidl v Nemčiji od 4. avgusta uvaja digitalni povratni kupon preko svoje aplikacije Lidl Plus, in to v vseh tamkajšnjih poslovalnicah. Ta novost prihaja po fazi testiranja v določenih regijah, zdaj pa se je Lidl odločil za nacionalno uvedbo te digitalne funkcije, s čimer postaja prva prehrambena maloprodajna veriga v Nemčiji, ki v celoti ponuja to možnost, poročajo nemški mediji.
S tem je Lidl prvi trgovec z živili v Nemčiji, ki digitalni povratni kupon uvaja celovito, v vseh poslovalnicah. Uporaba je zelo preprosta: vse poteka udobno prek aplikacije Lidl Plus. Kupec vrne embalažo, znesek se shrani digitalno, na blagajni se samodejno unovči - brez listkov, brez iskanja, brez izgubljanja. S tem se ne prihrani le papir, temveč postane nakupovalna izkušnja še bolj pametna in trajnostna, poroča nemški portal Teshrush.
Pri Lidlu s tem k večji trajnosti
Z digitalnim povratnim kuponom želi podjetje ne le olajšati nakupovanje, temveč tudi jasno pokazati usmerjenost k večji trajnosti. Največja prednost je očitna: brez porabe papirja – in s tem manj odpadkov. Namesto tega so vsi povratni kuponi pregledno shranjeni v aplikaciji Lidl Plus, kjer so vedno dostopni. Nadležni listiki iz avtomatov so tako postali preteklost, prav tako kot kuponi, saj se znesek shrani digitalno. Tako kupec na blagajni preprosto skeniral Lidl Plus kartico, nato pa se kavcija samodejno odšteje, razen če jo ročno deaktivirajo, še poroča omenjeni vir.
No, tisti, ki bi raje ostali pri pri ustaljenem načinu, lahko seveda še vedno uporabi klasičen papirni kupon. Obe možnosti je mogoče unovčiti v vsaki poslovalnici po vsej Nemčiji. Preden je Lidl digitalni povratni kupon uvedel po vsej Nemčiji, je bil sistem temeljito uspešno preizkušen v izbranih testnih poslovalnicah. Tehnologija se je v praksi izkazala in je zdaj pripravljena za uporabo po celi državi.