Čeprav so bili že opozorjeni, se je nečednost nadaljevala.
Platforma Halo, inspektore, ki se na Hrvaškem bori za pravice potrošnikov, je javnost namreč preko svoje Facebook strani obvestila o (še) eni nepravilnosti v trgovinah, tokrat gre za priljubljenega diskontnega trgovca Lidl. In za kaj je šlo? Za to, da Lidl še naprej ignorira svoje potrošnike.
"Včeraj smo objavili, kako v karlovškem Lidlu svinjski file iz Danske deklarirajo z eno ceno, prodajajo pa ga po drugi – seveda, za 30 % višji ceni. (povezava v prvem komentarju) In, kar je vsem jasno, so se začele tudi obrambe v slogu: "niso utegnili spremeniti cene" (!), oziroma "to je bilo v akciji, zdaj pa ni več, zato bodo to zagotovo popravili". Dan pozneje ta isti svinjski file še vedno prodajajo po višji ceni, čeprav je na samem izdelku navedena druga, nižja cena. Dokaz je na fotografiji. Z računom. Zato sporočilo upravi Lidla: ne počnite tega svojim kupcem. Niso tako neuki in neumni, za karkšne jih imate. Kar zadeva nas, je bil o vsem obveščen tudi Državni inšpektorat. Naj se zdaj njim zagovarjajo in pojasnjujejo svoja dejanja," so odločno zapisali.
Dan pred tem so pokazali, kako je gospa iz Karlovca vnovič "nasedla" na - preprosto rečeno - trgovsko finto. "Šele ko je Karlovčanka prišla domov, je ugotovila, da je bila SPET ogoljufana v tamkajšnjem Lidlu.Ker se je mudilo – pozabila je, da je danes praznik in dela prost dan – je na hitro skočila v karlovški Lidl in kupila dva svinjska fileja iz Danske. En file je tehtal 0,575 kg in na njem je bila označena cena 3,90 evra, drugi, težak 0,620 kg, pa je bil označen s ceno 4,21 evra. Na obeh izdelkih je bila kot osnovna cena navedena 6,79 € na kilogram. Vendar pa je bil na računu zaračunan znesek po ceni 8,89 € na kilogram, tako da je za manjši file namesto 3,90 € plačala kar 5,11 €, za drugega pa namesto 4,21 € – 5,51 €. To je kar 30 % več od cene, navedene na originalni deklaraciji izdelka!," so zapisali.
Potrošnica sicer priznava, da je naredila napako, saj pri blagajni ni preverila računa. Pravi pa, da je to v naglici spregledala. Fascinira jo to, da se vse skupaj vedno znova dogaja, meni, da to ni naključje in da je postalo praksa. "Eno piše na izdelku, drugo pa na blagajni oziroma računu," je bila odločna. Dodala je, da v tem silnem pohlepu po dobičku in nenehnih spremembah cen vse pade na blagajničarke in delavke, ki se morajo opravičevati, vodstvu trgovin pa se ne zgodi čisto nič.
Jasno je, da se lahko vsi potrošniki, ki so doživeli nekaj podobnega, upravičeno počutijo prevarane. "In to je občutek, ki nas v trgovinah vse pogosteje spremlja," so še dodali na koncu svojega zapisa.Vsi skupaj lahko samo upamo, da se bodo pristojni končno zamislili in ustrezno ukrepali.