Številne je spremljalo še iz časov zgodnjega otroštva, saj ga je bilo mogoče najti v mnogih domovih.
Milo, ki smo ga poznali po celi bivši Jugoslaviji, se poslavlja s kopalniških polic. O tem so se razpisali nemški mediji, saj se bo po 69 letih prenehala proizvodnja mila Fa. Na vprašanje portala Bild je proizvajalec Henkel odgovoril, da informacija drži. "Res je, da se milo pod blagovno znamko Fa več ne ponuja. Naš asortima smo usmerili izključno v izdelke z visokim potencialom rasti in dobička ter se poslovili od mila," so sporočili. Zaenkrat pa še ni znan natančen datum, ko ga bodo umaknili iz prodaje.
Kupce zanima razlog, ta pa je ...
Kot še poroča Bild, so bile zadnje zaloge razprodane v začetku leta 2025. Od takrat je izdelek komaj dosegljiv. Seveda zveste kupce zanima razlog za to odločitev Henkla. No, proizvajalec je že poleti 2022 spremenil organizacijsko strukturo, združila sta se oddelka za detergente in nego telesa. Avgusta 2025 je sledila prenova blagovne znamke Fa, od takrat so na policah le še geli za tuširanje in dezodoranti.
Drzna kampanja je milo izstrelila med zvezde
Sicer pa so (zdaj že kultno) milo začeli prodajati leta 1954 in hitro je postalo zelo priljubljeno. Sprva ga je na trg poslalo podjetje Dreiring iz Krefelda, hčerinska družba Henkla, kot "toaletno milo novega sloga". Svoj uspeh je milo Fa doživelo z nastopom gibanja "flower power" konec 60-ih let in postalo pravi simbol, ki je zaznamoval številne generacije. Za uspeh pa je seveda zaslužna tudi Henklova marketinška kampanja, ki je bila za tiste čase zelo drzna: skorajda gola manekenka je skočila v morje, kar je simboliziralo svežino in svobodo. Glas legendarnega sinhronizatorja Horsta Starka je to pospremil z besedami: "Razburljivo kot skok v penečo svežino oceana."
V nekdanji Jugoslaviji je ta kos mila predstavljal nekakšen simbol razkošja in pridih zahodnjaštva, zato ne čudi dejstvo, da je tudi pri nas postalo milo Fa zelo hitro priljubljeno in razširjeno. Še naše babice so dragocene kose mila dajale v omare, med rjuhe, da so se navzele svežega in hkrati nežnega vonja.
Novo na Metroplay: Zdravje z Alenko Kesar: Zakaj diete ne delujejo