Tudi oni se niso mogli izogniti žalostni usodi.
Gerry Weber, ena najbolj prepoznavnih nemških modnih znamk, se umika s trga maloprodaje. Po letih boja s finančnimi težavami in kar treh stečajih v zadnjih petih letih je podjetje iz Halleja uradno napovedalo zaprtje vseh preostalih trgovin, blagovno znamko pa bo prevzela španska modna hiša Victrix, znana po ženski znamki Punt Roma, poroča portal Fenix magazin.
"Gerry Weber se popolnoma ujema z našo glavno znamko Punt Roma," so sporočili iz Victrixa. Dodali so še, da bo proizvodnja integrirana v njihove obstoječe strukture, da bi zagotovili nemoten prehod za maloprodajne partnerje in stranke. Po uradni napovedi bo zaprtih vseh 40 preostalih trgovin in outletov Gerryja Weberja, tako v Nemčiji kot v tujini. Gerry Weber je (bila) priljubljena znamka oblačil, predvsem za elegantne dame v zrelejših letih, ki so cenile kakovostne modne kose.
V prihodnje namerava nova lastnica Victrix kolekcije Gerry Weber distribuirati preko partnerskih maloprodajnih verig, ne več preko lastnih trgovin. To pomeni, da Gerry Weber ostaja kot blagovna znamka, a ne več kot samostojna maloprodajna veriga. Sicer pa je Gerry Weber že šel skozi dva stečaja – leta 2019 in 2023, marca 2024 pa je bil sprožen še tretji.
Insolvent fashion house Gerry Weber announces it is to shutter all its German outlets following approval by creditors of a planned takeover by the Spanish Victrix Group https://t.co/K7Go1gCuGv
— dpa news agency (@dpa_intl) May 30, 2025
Tako so hoteli stabilizirati poslovanje s približno 230 zaposlenimi v Nemčiji. Med prejšnjo reorganizacijo je bilo zaprtih 122 od 171 trgovin, odpustili pa so okoli 450 delavcev. Vendar ti ukrepi niso zadostovali za okrevanje. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1973 pod imenom Hatex KG, danes pa je prisotno v več kot 60 državah sveta s skupno okoli 1000 zaposlenimi. Kljub bogati zgodovini in mednarodnemu dosegu Gerry Weber ni preživel vse težjih pogojev v modni industriji.
Victrix, družinsko modno podjetje iz Mataróa pri Barceloni, prevzema znamko Gerry Weber z namenom krepitve prisotnosti v segmentu srednjega premium razreda, zlasti na trgih srednje in vzhodne Evrope, kjer ima Gerry Weber še vedno močno oporišče, tudi na Hrvaškem. Znamka Punt Roma, po kateri je Victrix znan, že nagovarja podobno ciljno skupino kot Gerry Weber – ženske v zrelejših letih, ki cenijo klasičen kroj, kakovostne materiale in eleganco.