Tako si prizadevajo znižati stroške, gre pa še za eno stvar.
Švedski modni velikan H&M je pred kratkim poročal o precej boljšem dobičku od pričakovanega, medtem ko podjetje nadaljuje z agresivnim izvajanjem ukrepov za zniževanje stroškov, vključno z nadaljnjim zapiranjem trgovin, poroča portal The Standard. V zadnjih devetih mesecih so zaprli 135 trgovin, podjetje pa napoveduje, da se bodo zapiranja nadaljevala tudi v tekočem četrtletju. Največ trgovin so zaprli v Aziji, Oceaniji in Afriki, medtem ko je bilo v zahodni Evropi zaprtih 21 trgovin. Načrt prestrukturiranja je posebej prizadel blagovni znamki H&M in Monki.
Podjetje je v četrtletju, ki se je končalo konec avgusta, ustvarilo 4,91 milijarde švedskih kron (okoli 446 milijonov evrov) operativnega dobička, kar je rast v primerjavi s 3,51 milijarde kron (okoli 320 milijonov evrov) v enakem obdobju lani. Rezultati so nad pričakovanji analitikov in pomenijo okrevanje po dveh četrtletjih padca dobička.
Kupci zadovoljni z jesensko kolekcijo
Kljub zmanjšanju števila trgovin je H&M dosegel tudi 2-odstotno rast prodaje, na 57 milijard kron (okoli 5,16 milijarde evrov). Še posebej dober odziv so kupci pokazali na jesenske kolekcije. Glavni izvršni direktor Daniel Erver je sporočil, da podjetje podvaja korake v pravo smer, vendar je opozoril, da so potrošniki še vedno previdni zaradi gospodarske negotovosti.
Preberite še:
- Priljubljena modna znamka H&M razburila z napovedjo, da namerava uporabiti AI manekene, takoj so začele deževati kritike
- Luksuzna znamka v težavah: 1700 zaposlenih bo pristalo na cesti
- Trgovci s tem ukrepom razjezili potrošnike: "Tega mi že ne bodo prodali!"
"Z močnejšo ponudbo za kupce, izboljšano bruto maržo in dobro kontrolo stroškov smo okrepili operativni dobiček v primerjavi z enakim četrtletjem lani. Povečanje dobička kaže, da smo na pravi poti in da naš načrt prinaša rezultate," je dejal Erver.
Dodal je, da je fokus celotne skupine še naprej ponuditi kupcem najboljše razmerje med ceno in kakovostjo: "Naša močna kultura, skupaj z dobro kontrolo stroškov in prilagodljivostjo, nam omogoča, da še naprej gradimo stabilne temelje za dolgoročno, dobičkonosno in trajnostno rast ter obenem izvajamo pomembne korake k našim ambicioznim ciljem trajnosti."
Novo na Metroplay: Zdravje z Alenko Kesar – Samo Zver: »Včasih zdravimo bolj zaradi svojcev kot zaradi bolnika«