V naslednjih dveh letih bodo ukinili kar do 7.000 delovnih mest.
Gre za svetovno znano podjetje Procter & Gamble. 7.000 zaposlenih predstavlja približno 6 odstotkov njegove svetovne delovne sile, saj se proizvajalec detergentov Tide in plenic Pampers sooča s stroški, povezanimi s carinami, in s strankami, ki so zaskrbljene zaradi stanja gospodarstva, poroča portal The Guardian.
Odpustitve, ki so bile predstavljene na konferenci Deutsche Bank za potrošniške izdelke v Parizu, predstavljajo približno 15 odstotkov njegove trenutne neproizvodne delovne sile, je povedal finančni direktor Andre Schulten. "Ta program prestrukturiranja je pomemben korak k zagotavljanju naše sposobnosti, da v naslednjih dveh do treh letih dosežemo dolgoročne cilje," je dejal Schulten. "Ne odpravlja pa kratkoročnih izzivov, s katerimi se trenutno soočamo," je še poudaril.
Na nekaterih trgih brez določenih izdelkov
Podjetje Procter & Gamble, s sedežem v Cincinnatiju, je junija 2024 imelo približno 108.000 zaposlenih po vsem svetu. Odpustitve so del širšega programa prestrukturiranja. Podjetje bo prav tako prenehalo prodajati nekatere svoje izdelke na določenih trgih. Več podrobnosti o tem bo objavljenih julija. Tako kot številna druga podjetja se tudi Procter & Gamble sooča z ameriškimi potrošniki, ki so previdni pri porabi in zaskrbljeni zaradi inflacije.
Zaupanje ameriških potrošnikov je maja že peti mesec zapored nekoliko upadlo, kar je presenetilo ekonomiste. Predhodna ocena indeksa potrošniškega razpoloženja Univerze v Michiganu je pokazala 2,7-odstotni padec glede na prejšnji mesec na 50,8, kar je druga najnižja raven v skoraj 75-letni zgodovini raziskave. Edina nižja vrednost je bila junija 2022. Od januarja je razpoloženje padlo za skoraj 30 odstotkov.
Razmišljajo o alternativah
Aprila je Procter & Gamble poudaril, da največji vpliv ameriških carin prihaja iz surovin in embalažnih materialov ter določenih končnih izdelkov iz Kitajske. Iz podjetja so sporočili, da razmišljajo o alternativnih virih in izboljšavah produktivnosti za ublažitev vpliva tarif, vendar bo morda moralo zvišati cene nekaterih izdelkov.
Isti mesec je Consumer Brands Association, ki zastopa velika podjetja s prehrambnimi izdelki, kot sta Coca-Cola in General Mills, ter proizvajalce potrošniških izdelkov, kot je Procter & Gamble, opozorila, da čeprav večino svojih izdelkov proizvajajo v ZDA, se zdaj soočajo s carinami na ključne sestavine - kot sta celuloza za toaletni papir ali cimet - ki jih je treba uvažati zaradi pomanjkanja domače proizvodnje.