Ksenja Žnidaršič | 10. 9. 2024, 07:00
Kalvarija po združitvi NKB in NKBM: "Nikakor ne morem uporabljati svojega računa"
Bralka je spregovorila o tegobah, ki so sledile po združitvi bank NKB in NKBM.
Pred kratkim sta se združili banki SKB ter NKBM, ki sta zdaj postali OTP banka. A čeprav je bilo združenje napovedano že dlje časa in so bile težave pričakovane, pa so številni komitenti omenjenih bank poročali, da omenjena kalvarija še vedno poteka.
Na nas se je namreč obrnila bralka, ki se nam je zaupala, da nikakor ne ve, kako ukrepati. "Nisem vedela, na koga več naj se obrnem. Po tej združitvi bank imamo ogromno težav. Sama sem upokojenka in nikakor ne morem uporabljati svojega transakcijskega računa. Sledila sem navodilom, da si naložim aplikacijo, a nisem prejela nobenih kod, čeprav so mi rekli, da mi jih bodo poslali v sporočilu. Ko sem klicala v klicni center, se mi ni nihče oglasil. Tudi po cele dneve sem bila na telefonu. Ko sem se končno odločila, da grem osebno na banko, pa je bila tam ogromna gneča. Bančnico sem nato prosila, da me zanima stanje na računu, da lahko vidim, kaj se dogaja, ker nimam dostopa do bančne aplikacije. Odgovorila mi je, da mi lahko natisne spisek, a da moram za to plačati pet evrov. Po vsem tem bom zagotovo zamenjala banko," je zgroženo dejala ter povedala tudi primer svoje prijateljice, ki pa ima podjetje.
Prijateljici je namreč onemogočeno plačevanje računov, saj storitve banke po njenih navedbah še vedno naj ne bi bile optimalne. Zaradi tega ji zdaj grozi, da ji ne bo uspelo poravnati računov, kar bi lahko povzročilo še večje težave za njeno podjetje. "Ne dela jim niti kartica podjetja, kar pomeni, da ne morejo kupiti materiala za delo. Je čisto na robu, sploh ne ve, kaj naj stori."
Pri omenjenih težavah je treba omeniti, da sta zdaj na novo združeni banki že vnaprej sporočili, da lahko stranke pričakujejo nekatere težave. Dan pred uradno združitvijo plačilne kartice banke SKB sploh niso delovale, 4. septembra pa so morali uporabniki na novo namestiti spletno ter mobilno banko.
Banka s prstom neposredno pokazala na uporabnike
A čeprav so pri obeh bankah svoje stranke mirili, da bodo težave zgolj momentane, pa očitno ni tako, saj se je več uporabnikov pritoževalo nad nedelujočim sistemom. Za odgovore smo se obrnili tudi na OTP banko, od koder so nam povedali, da sami večjih težav niso zaznali.
"Digitalni kanali OTP banke poslujejo nemoteno. V kontaktnem centru danes ne beležimo povečanega števila klicev. Individualne izzive posameznikov pa najuspešnejše rešujemo neposredno s strankami," so pojasnili v sredo.
Pri tem so še enkrat poudarili, da je pred dvema tednoma potekala migracija strank nekdanje SKB banke v informacijski sistem OTP banke, ki je bila po njihovih navedbah zelo uspešno izvedena. "Stranke uporabljajo nove kartice, nove digitalne kanale, produkte in druge storitve banke. Velika večina je prehod na nove digitalne kanale opravila brez pomoči klicnega centra," so pojasnili ter v nadaljevanju dodali, da je razumljivo, da so imeli nekateri posamezniki drugačno uporabniško izkušnjo, saj so produkti in digitalni kanali za stranke SKB banke novi.
Ravno zaradi tega so dodatno okrepili kapacitete v kontaktnem centru, saj naj bi tako strankam pomagali razrešiti morebitne nevšečnosti. A na podlagi pričevanja naših bralcev očitno niso bili vsi deležni takšne pomoči. Za konec so še pojasnili, da so v času združitve zabeležili povečano število klicev v kontaktnem centru, a da je ta obseg hitro padel.