STA/P.M. | 24. 5. 2023, 17:24

Elan predstavil veliko novost, razveselila je tudi Bojana Križaja: "To je prava tržna niša"

Bobo/fotomontaža

Že pred dvema letoma so lansirali program izdelkov za vodne športe, zdaj so presenetili z nečim novim.

Begunjski Elan želi biti s svojimi izdelki in blagovno znamko prisoten ne le v zimskih mesecih, temveč tudi zunaj zimskega časa. V skladu s to vizijo svojo blagovno znamko že nekaj časa širijo na vse letne čase

Nov kolesarski program

Tega so ravnokar predstavili v Mojstrani, v njem pa bodo na voljo tako klasična kot električna kolesa. Kot je povedal podpredsednik in direktor športne vizije Leon Korošec, ima Elan že 78 let zgodovine pri razvoju in proizvodnji smuči. V zadnjih letih svojo bogato tradicijo širi na proizvodnjo drugih športnih izdelkov, tudi koles.

"Naša želja in vizija, h kateri želimo prispevati kot podjetje in blagovna znamka, je, da električna kolesa v gorskem okolju nadomestijo motorne oblike prevoza," je izpostavil.

Na predstavitvi koles so sodelovali Elanovi ambasadorji Bojan Križaj, Filip Flisar, Tim Mastnak, Vid Baruca in Ana Pišot. Kot je izpostavil Križaj, je vesel razširitve Elanove ponudbe. Prepričan je, da gre za kolekcijo za širši krog ljudi, ki uživajo v rekreativnem kolesarstvu, in da je Elan vstopil v pravo tržno nišo.

Poudarek na trajnostni komponenti

Kot je povedal produktni vodja za kolesa Matija Rimahazi, je kolekcija klasičnih in električnih koles prilagojena gorskemu alpskemu svetu, s produkti pa naslavljajo vse od začetnikov do naprednejših uporabnikov.

S svojo blagovno znamko so v svet koles za freeride vstopil že leta 2003, novi program koles pa se osredotoča predvsem na alpska in predalpska območja.

Električna kolesa lahko tudi turistom v Kranjski Gori, v Bohinju ali na Bledu omogočajo, da se cel teden ne usedejo v avto in območje raziskujejo s kolesom.

Razvili so dva modela

Enega za zahtevnejše uporabnike, ki iščejo agilno kolo, ki je zanesljivo na spustih, hkrati pa omogoča hitro vzpenjanje, ter drugega, ki je s sprednjem vzmetenjem, vsestranskostjo, vzdržljivostjo in enostavno uporabo namenjen najširšemu spektru uporabnikov.

Ključno je, da so vse komponente prilagojene e-kolesu, kar pomeni lažjo uporabo in manj vzdrževanja. Cena e-koles se bo gibala od 4000 do 7000, klasičnih koles pa od 800 do 2800 evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol