27. 6. 2022, 09:30

Ekipa N1 Slovenija ob prvi obletnici delovanja že kuje nove načrte

DENIS SADIKOVIĆ, N1

Ko smo se prav te dni minulega leta z mešanimi občutki, a polni pričakovanj podajali v drugo pandemično poletje, je na medijski sceni završalo. Med osrednje medije je vstopil nov igralec, spletni portal n1info.si, ki mu je letu dni uspelo doseči nepričakovano. Te dni, ko N1 Slovenija praznuje prvi rojstni dan, so obeti za naprej vsekakor čudovito optimistični. 

16. junija 2021 je na slovenski medijski sceni svojo zgodbo začel pisati N1 Slovenija, blagovna znamka, ki se sicer deluje pod okriljem medijske družbe United Media. Vstopili so nenadno, a odločno, z jasno začrtano vizijo kredibilnega, objektivnega in predvsem prodornega novinarstva. Ko danes potegnejo črto pod opravljenim delom, lahko mirno zatrdijo, da so slovensko občinstvo prepričali, da jih je vredno brati. 

Igrišče, na katero je lani vskočil spletni portal z naslovom n1info.si, je dandanes že zelo neizprosno. Krajina slovenskih digitalnih medijev je pisana in utečena, pozornost javnosti pa v dobi družbenih omrežij in neprestanega toka informacij zelo razpršena. Pred ekipo N1 Slovenija je bil velik izziv – pritegniti pozornost bralcev in jih potem tudi prepričati, da si to pozornost zaslužijo.

DENIS SADIKOVIĆ, N1

Profesionalizem in kakovostne vsebine

Po besedah urednice in direktorice N1 Slovenije Katje Šeruga so stavili na tisto, kar so ljudje dejansko želeli – ekipo profesionalnih, verodostojnih in neodvisnih novinarjev in novinark, ki ustvarja kredibilne, preverjene in tudi ekskluzivne vsebine. "Ekipa N1 Slovenija je po prvem letu delovanja samo še bolj prepričana, da je strategija, ki smo jo ubrali, prava. V izjemno kratkem času je n1info.si postal eden najbolj relevantnih in zaupanja vrednih medijev v Sloveniji, kar navsezadnje potrjujejo tudi številke. N1 Slovenija se že prebija med prvih deset najbolj branih in obiskanih spletnih portalov v Sloveniji, kar je za tako kratek čas, kot je leto dni, izjemen dosežek," je ob prvem rojstnem dnevu N1 Slovenije povedala Katja Šeruga, ki pa hkrati poudarja, da je to predvsem dober temelj, na katerem lahko gradijo naprej. 

Ko smo danes vpeti v različne medijske kanale, hitro postane jasno, da je N1 Slovenija zavzel opazno mesto na prej omenjenem igrišču. Politiki se pri svojih izjavah sklicujejo na njihova poročanja. Drugi, tudi večji mediji, citirajo njihova odkritja. Novice, objavljene na n1info.si, se delijo kot zanesljive in preverjene informacije. V samo letu dni je N1 Slovenija dosegel to, kar si medij takšnega kova v resnici najbolj želi – da je prepoznan kot kredibilen vir medijskih vsebin. 

Prelomne točke, ki so kovale N1 Slovenija

Kot namigne Katja Šeruga, se je tudi pri nastajanju N1 Slovenija vse začelo pri ekipi: "Prva in daleč najpomembnejša je bila sestava ekipe, tako da bo ta hkrati odzivna, hitra, bogata z znanjem in izkušnjami, vedoželjna, motivirana, kos večjim izzivom, sposobna ekskluzivnih in poglobljenih zgodb ter dela v različnih formatih. Da je to zelo dobro uspelo, je postajalo jasno že med 'dry runom', pred lansiranjem, potem pa iz tedna v teden bolj."

DENIS SADIKOVIĆ, N1

Za n1info.si je bil prav posebni test tudi spomladansko predvolilno obdobje. Razdeljenost slovenske javnosti je bila takrat strašansko očitna, polarizacijo pa so lahko umirjale zgolj objektivne novice. Zato so na portalu n1info.si pripravljali široko zastavljena soočenja, v katerih so gostovali predstavniki vseh relevantnih političnih strank. V eno najbolj odmevnih predvolilnih bitk v zgodovini Slovenije so se podali pogumno, odločno in prav na tem parketu dokazali, da ustvarjajo novinarske vsebine na najvišji ravni.

Zazrti v prihodnost

Spanja na lovorikah ne bo. Novi izzivi so že potrkali na vrata in cilji, ki so zastavljeni, vsekakor niso skromni. Po letu dni so se pri N1 Slovenija šele začeli dobro zavedati, kako obsežni so v resnici njihovi potenciali. Zato so na tem že začeli graditi. 

Prvi vidni korak v razvoju je pred kratkim predstavljeni podkast, ki ga vodi uveljavljena in v novinarskem svetu zelo poznana Suzana Lovec. Podkast je že po nekaj epizodah postal nadvse priljubljen, zato se lahko poslušalci in gledalci tega formata nadejamo tudi v prihodnje. 

Na drugi strani se pospešeno razvija tudi v smeri še boljše uporabniške izkušnje. Spletna stran n1info.si bo tako kmalu dobila svojo mobilno aplikacijo N1 info, ki bo na voljo brezplačno tako za androidne kot tudi iOS mobilne naprave. Tu pa se potem obeti za naprej šele dobro začnejo. 

Kaj so člani ekipe N1 Slovenija povedali ob prvi obletnici delovanja, pa si preberite v sveži številke revije Story, ki izide 30. junija.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel