Uredništvo | 26. 1. 2024, 08:00

Kaj vse ljudi ne zmoti: nejevoljni sosedje so se v Ljubljani spravili na gasilce (pritožbe na račun hrupa in popivanja!)

Metropolitan

V kriznih situacijah so gasilci prvi, ki hitijo na pomoč, a če se malo glasneje poveselijo, to očitno takoj zmoti okoliške prebivalce.

Na portalu Mestne občine Ljubljana Pobude meščanov, kamor Ljubljančani sporočajo pritožbe in opazke v zvezi z dogajanjem v mestu, se je pred dnevi pojavila nadvse neobičajna objava: sosedje objekta, v katerem ima sedež Prostovoljno gasilsko društvo Dravlje, so prepričani, da tamkajšnji gasilci kalijo nočni mir.

Očitno ni šlo za prvo tovrstno pritožbo, saj je avtor zapisa poudaril, da se je prvič na občino obrnil že pred več meseci, vendar se ni nič spremenilo.

"Še vedno smo podvrženi nemiru ter ignoranci. Po sestanku z poveljnikom gasilcev ni nič bolje. Kot v prvotni pritožbi oz. pobudi opozarjam, da še vedno ob poznih urah uporabljajo prostore gasilskega doma za druženje in popivanje. Sliši se jih tudi čez zaprta okna," je ogorčen.

V svojem nezadovoljstvu je anonimni meščan očitno pozabil, da so v kriznih situacijah gasilci prvi, ki vsakemu nesebično prihitijo na pomoč. Zakaj se torej ne bi smeli v zavetju matičnega gasilskega doma malce poveseliti?

"Druženje in povezovanje je nujno za uspešno delovanje v času kriz"

Na Oddelku za zaščito in reševanje mestne občine so trditve Ljubljančana preverili pri predsedniku Prostovoljnega gasilskega društva Dravlje, ki jim je zagotovil, da člani društva dogovore, sprejete z okoliškimi prebivalci v lanskem letu, upoštevajo.

Metropolitan

Obenem so avtorju pritožbe položili na srce, da gasilski dom ni zgolj prostor, kamor prihajajo člani društva v času intervencij, ampak tudi prostor, kjer se druži ter povezuje, kar je nujno za uspešno delovanje v času kriznih dogodkov.

"Na podlagi pogovora smo prišli do zaključka, da se Mestna občina Ljubljana ne more postavljati v vlogo razsodnika kdaj je po vašem mnenju kršeno kaljenje javnega miru, zato predlagamo, da zadevo prijavite pristojnemu organu, ki jo bo reševal po uradni poti," so zaključili.

Novo na Metroplay: "Ker hočeš ustrezati svojemu klientu, veš, da bo polomija" | Zoran Gabrijan