J. Z. | 16. 8. 2022, 07:00

Ste z letalom prispeli na dopust, vašega kovčka pa ni? Sledite TEM nasvetom

Pofimedia

Turistična sezona je na vrhuncu, a na potovanju gre lahko marsikaj narobe. Ena od neprijetnosti, ki pogosto doleti potnike, je izgubljena prtljaga. Pomembno je, da veste, kakšne pravice imate v tem primeru. 

Vse več Slovencev se na dopust odpravi z letalom. Ker pa se letališča soočajo s pomanjkanjem kadrov in velikim številom potnikov, se zna zgoditi, da kakšen kovček ne prispe na cilj. Preverili smo, kaj lahko storite v tem primeru. 

Obrnite se na letalskega prevoznika

Če na letališču ob pristanku ne bo vaše prtljage, se morate najprej obrniti na letalskega prevoznika. Na njihovem okencu morate izpolniti obrazec o izgubljeni prtljagi. Ne pozabite, pridobiti morate tudi kopijo tega obrazca. 

V primeru zamude pri dostavi prtljage je potnik upravičen do povrnitve stroškov za najnujnejše nakupe v času, ko je čakal na prtljago. Letalskemu prevozniku mora predložiti originalne račune za kupljene izdelke (najnujnejša oblačila, izdelki za osebno higieno.

To velja, kadar potnik nima prtljage v kraju, kjer nima stalnega prebivališča.

Profimedia

Če pa letalska družba prtljago izgubi, je potnik prav tako upravičen do odškodnine. Pri tem mora letalski družbi v 21 dneh predložiti seznam izgubljenih stvari, ta pa bo nato preračunala, kakšna je vrednost odškodnine.

Seznam morate predložiti pisno, pomembno pa je, da ne zamudite tritedenskega roka. 

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.