R.S. | 16. 8. 2022, 19:04 | Vir: STA

Kdo bi zmagal na predsedniških volitvah? Najvišjo podporo ima ...

Fotomontaža/Bobo

Kakšne so trenutne volilne preference? Takšna je javna podpora kandidatom.

Javnomnenjska raziskava Vox populi agencije Ninamedia za časnika Dnevnik in Večer kaže, da bi na predsedniških volitvah, če bi bile te minulo nedeljo, zmagala odvetnica Nataša Pirc Musar, v prvem krogu pa poslanec SDS in nekdanji zunanji minister Anže Logar. Najvišjo podporo med strankami še naprej beleži Gibanje Svoboda

Aleksandra Saša Prelesnik

V prvem krogu bi za Logarja glasovalo 30,2 odstotka vprašanih, kar je dve odstotni točki več kot v julijskem merjenju. Za Pirc Musarjevo bi glasovalo 27,5 odstotka anketirancev, oziroma 2,6 odstotne točke manj kot v prejšnjem merjenju, za podpredsednico Gibanja Svoboda Marto Kos pa 16,3 odstotka, oziroma 3,1 odstotne točke manj kot julija.

Na četrtem mestu je nekdanji evropski poslanec in zunanji minister Ivo Vajgl (5,2 odstotka), na petem pa kočevski župan Vladimir Prebilič (4,5 odstotka). Sledijo glasbenik Gregor Bezenšek (en odstotek), psihoanalitičarka Nina Krajnik (0,6 odstotka), filozof, novinar in delavec v avstrijski industriji Aleš Ernecl (0,3 odstotka) in predsedniški kandidat civilno-družbenega nestrankarskega gibanja Zdrava družba Boris Vene (0,2 odstotka).

Brez glasov pa sta ostala zastopnik Antropozofskega društva Slovenije Leo Trojar in predsednik stranke Stara pravda Ludvik Poljanec.

Logar bi premagal Kosovo

Nobenega od naštetih ne bi izbralo devet odstotkov vprašanih. Da ne vedo, je odgovorilo 4,2 odstotka anketiranih, da ne bodo volili, pa 1,1 odstotka.

Če bi se Logar v drugem krogu soočil s Pirc Musarjevo, bi dobil 39,7 odstotka glasov, njegova protikandidatka pa 46,7 odstotka. Če pa bi se Logar pomeril s Kosovo, bi dobil 42,4 odstotka glasov, Marta Kos pa 39,5 odstotka. Če bi se v drugi krog uvrstila Pirc Musarjeva in Kosova, bi odvetnica dobila 44,2 odstotka glasov, podpredsednica Gibanja Svoboda pa 28,2 odstotka.

Bobo

Ninamedia je tokratno raziskavo izvedla od 8. do 10. avgusta na vzorcu 700 ljudi.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.