Pregled objekta je pokazal pomanjkljivosti, ki vplivajo na varnost prometa.
Komisijski pregled novega kolesarskega mostu čez Savinjo na Špici v Celju je pokazal pomanjkljivosti, ki vplivajo na varnost prometa. Naročnik projekta, Direkcija RS za infrastrukturo, zato ni prevzela več kot dva milijona evrov vrednega mostu. Izvajalec mora pomanjkljivosti odpraviti do konca meseca, so pojasnili na direkciji.
Kdaj bodo lahko čez most zapeljali prvi kolesarji?
Most bo predan v uporabo, ko bo izvajalec del, celjsko podjetje Voc, odpravil ugotovljene pomanjkljivosti, ki vplivajo na varnost prometa, nadzornik pa izvedbo del potrdil, so povedali na direkciji.
Dejali so tudi, da mora izvajalec popraviti zgornji ustroj kolesarske steze, dokončati montažo mrežne ograje na mostu, prav tako bo treba dokončati lesene varnostne ograje na obeh straneh mostu, kot je predvideno s projektno dokumentacijo.
Tudi talne označbe na mostu je treba dokončati, na obeh straneh mostu namestiti stebriček, na začetku kolesarske povezave na stičišču z lokalno cesto asfaltirati priključek v dolžini pet metrov in širini 3,5 metra, klopi za počitek prestaviti za približno en meter od kolesarske steze in dodati peščeno granulacijo ter urediti prometno signalizacijo in opremo.
V zadnjem času več zapletov z neprimernimi mostovi
Prvotno je bilo sicer predvideno, da bodo dela na novem mostu zaključena do konca letošnjega maja. Gradnja se je sicer začela novembra lani. Vrednost investicije v novi most, ki je dolg 80 metrov, je ocenjena na 2,36 milijona evrov. Most je del kolesarske povezave Celje-Žalec, vredne skupaj 4,46 milijona evrov.
Gre za nov zaplet z neprimernimi novimi kolesarskimi mostovi. V Slovenj Gradcu so postavili tri lesene mostove, a se je izkazalo, da so neuporabni, saj imajo neprimeren naklon, drsnost in ograje. Mostovi so še vedno zaprti in čakajo na sanacijo ali rušenje, slovenjgraška občina pa je lani vložila tožbo proti dvema projektantskima družbama.
Na celjski občini sicer pričakujejo, da bo 10,8 kilometra dolga kolesarska povezava izboljšala pogoje za kolesarje in povečala varnost. Hkrati si obetajo spodbujanje trajnostne mobilnosti, promocijo kolesarjenja in zdravega načina življenja ter razvoj turizma, še posebej ob načrtovanem projektu Zelena cona v Medlogu, so dodali.