Ksenja Žnidaršič | 27. 2. 2024, 18:00

Komentar: je Nika Kovač že premagala inflacijo?

Žiga Živulovič jr. /BOBO

Očitno je Nika Kovač tako zasedena z novimi akcijami, da nima časa niti za novinarje ... nekatere.

Nika Kovač nas je v prejšnjih tednih blagoslovila z novico, da se bo ponovno postavila na stran majhnih ljudi ter začela boj proti inflaciji, ki je zagotovo tudi njo močno udarila po žepu. Z akcijo se želi tako zoperstaviti inflaciji in jo s svojim širokim znanjem o ekonomiji ter gospodarstvu za vselej zaustaviti. Kako namerava to narediti, se vprašate? Ja, z zbiranjem podpisov.

BOBO

Tako v sklopu svoje akcije objavlja oziroma je objavljala (zdaj je to potonilo v pozabo, saj ima ogledano drugo akcijo) primere tako imenovane skrčflacije, pojava, za katerega vemo vsi, ki smo že kdaj stopili v živilsko trgovino. Čeprav samo opozarjanje na primere tovrstnih prevar nosi precejšnjo pomembnost, pa je bila njena izvedba, milo rečeno, ponesrečena, saj je namesto izdelkov, ki so vitalnega pomena za življenje, objavljala izdelke, kot so čips Pringles, mandljevo mleko in Cedevito.

"Primer: DM-ov Bio mandljev napitek. Prej je vseboval sedem odstotkov mandljev. Njegova cena je bila 2,79 €. Danes vsebuje le še tri odstotke mandljeve paste," je na Facebooku zapisal Inštitut 8. marec. V poznejših objavah so v inštitutu še zapisali, da bodo nadaljevali akcijo, a o njej ni več ne duha ne sluha. Najverjetneje predsednica inštituta ni imela časa, da bi še naprej iskala primere skrčflacije, kot tudi ni imela časa odgovoriti na novinarska vprašanja, ki smo ji jih poslali mi.

Ljubiteljica medijske pozornosti, a le določene?

Vprašanja o njenem "fajtanju" oziroma boju proti inflaciji smo inštitutu posredovali takoj po javni pompozni oznanitvi akcije, torej 13. februarja. Nato je sledilo zatišje, a ker se tudi nam zdi boj proti inflaciji izjemno pomemben, smo inštitut en teden pozneje, torej 20. februarja, ponovno opomnili, naj nam potrdijo, da so prejeli vprašanja ter nanje v najkrajšem možnem času tudi le odgovorijo. Elektronsko sporočilo najverjetneje še zdaj sameva v mapi prebranih oziroma neprebranih ali pa je celo romal v koš.

Zakaj točno nam nočejo odgovoriti, vam ne znamo povedati. Saj bi jih vprašali, a več kot očitno tudi v tem ne bomo uspešni.

Nov dan, novo zbiranje podpisov

Kljub svojem očitno zelo zasedenem urniku pa se je predsednica inštituta ves čas vestno pojavljala v drugih medijih. Tako so ji besedo predali na Mladini, kjer je javno spregovorila o tem, kako populisti ljudem uničujejo življenja. Populizem slovenski knjižni slovar definira kot politiko, "ki skuša ugajati čim širšim družbenim slojem, navadno z dajanjem všečnih obljub in trditev". Ironično? Morda.

Borut Živulovič/Bobo

Morda ni imela časa tudi zaradi začetka nove akcije, ki, moramo priznati, se vsaj tiče njenega področja. Inštitut 8. marec z Niko Kovač na čelu je namreč začel kampanjo za varen in dostopen splav v Evropi, v kateri ponovno zbirajo podpise. Kaj točno bodo s temi podpisi, ni jasno, a zdaj smo se vsaj naučili, da je tega ne sprašujemo. Ne jemljite me narobe, reproduktivne pravice so vsekakor pereča tema v današnji družbi, stanje na Poljskem je grozovito, a mi vseeno pri vseh teh akcijah, ki se jih loti Nika Kovač, v misli skoči en pregovor: "Najprej pometi pred svojim pragom, šele nato pred drugim."

Javni poziv Kovačevi

Ker še vedno radi gledamo z optimizmom v prihodnost in verjamemo, da boj proti inflaciji še zdaleč ni končan, smo se odločili, da Niki Kovač in inštitutu posredujemo ideje, kaj bi se v sklopu podražitev še splačalo preveriti. Seznam je sicer kratek, sporočilo pa jasno. Predlagamo namreč, da se preveri tudi cena mercedesov in BMW, saj je to ključna znamka vozila, ki jo ljudje v stiski potrebujemo, da preživimo ...

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord