R.S. | 5. 11. 2022, 18:11 | Vir: STA

Prebivalci katere slovenske regije so najbolj zapravljivi? Odgovor vas bo presenetil

Profimedia

Vsi smo že slišali, da so Gorenjci skopuški. Pa so res? 

V prvih treh mesecih letos je prek spleta nakupovala polovica prebivalcev Slovenije, starih med 16 in 74 let, kar je nekoliko manj kot lani, ko je ta delež znašal 59 odstotkov, kaže raziskava statističnega urada. Med najpogosteje kupljenimi izdelki so bili oblačila, čevlji in dodatki. Prek spleta so največ nakupovali Gorenjci, najmanj pa Korošci.

Profimedia

V prvem letošnjem četrtletju je 89 odstotkov Slovenk in Slovencev, starih med 16 in 74 let, uporabljalo internet. V tem obdobju je vsaj en spletni nakup opravilo okoli 783.710 oz. polovica vseh prebivalcev, od tega največ v gorenjski statistični regiji.

Vsaj en spletni nakup je med aprilom 2021 in marcem 2022 opravilo 63 odstotkov anketirancev. Od tega največ v gorenjski statistični regiji (72 odstotkov), najmanj pa v koroški (55 odstotkov).

Največ so preko spleta nakupovale osebe, stare med 25 in 34 let (86 odstotkov), najmanj pa osebe v starosti od 65 do 74 let (25 odstotkov).

Od 100 do 299 evrov

Med spletnimi kupci jih je v obravnavanem obdobju največ opravilo enega do dva oz. tri do pet spletnih nakupov (po 38 odstotkov). Šest do 10 spletnih nakupov je opravilo 14 odstotkov prebivalcev, več kot 10 spletnih nakupov pa je opravila desetina prebivalcev.

Profimedia

Največ (33 odstotkov) jih je kupilo oblačila, čevlje ali modne dodatke, kot je torbica ali nakit. Po 13 odstotkov prebivalcev je prek spleta naročilo športno opremo (brez športnih oblačil) in kozmetiko ali izdelke za sprostitev. Poleg tega jih je 12 odstotkov kupilo zdravila ali prehranska dopolnila, 11 odstotkov jih je naročilo dostavo hrane, 10 odstotkov pa pohištvo, dodatke za dom ali izdelke za vrt, ugotavljajo statistiki.

Ocenjena vrednost posameznega nakupa je bila največkrat od 100 do 299 evrov, in sicer v 31 odstotkih nakupov.

Daleč največ (82 odstotkov) kupcev je fizične izdelke prek spleta kupilo ali naročilo pri slovenskih prodajalcih. Skoraj polovica (47 odstotkov) je prek spleta nakupovala pri spletnih prodajalcih iz drugih članic EU, 19 odstotkov pa pri prodajalcih iz držav zunaj EU.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol