J. B. | 24. 4. 2023, 13:06

Tako smo lepi, da se z nami hvalijo celo Italijani: v reklamnem spotu tudi prizor, posnet v ... Sloveniji! (poglejte, kje)

Profimedia/YouTube/ Ministero del Turismo/fotomontaža

Prijatelji, ki v idiličnem okolju uživajo v vinu - prizor, s katerim turiste v svojo državo vabijo naši zahodni sosedi. Vse lepo in prav, toda prizor je bil - verjeli ali ne - posnet pri nas!

Nikakršnega dvoma ni, da je Italija čudovita dežela. Na Apeninskem polotoku je nešteto takšnih in drugačnih kotičkov, vrednih ogleda. In to večkratnega. Za številne je čisto pravi raj na Zemlji. Raj, ki ponuja vse, in zadovolji večino okusov.

Odprti za čudeže

Prav zato so številni Italijani v teh dneh zgroženi in hkrati še kako besni. Razlog? Reklamni spot, ki je del nove promocijske kampanje z imenom Open to meraviglia (odprti za čudeže), za katero je italijansko ministrstvo za turizem zapravilo osupljivih devet milijonov evrov.

Oglas je izjemen in vas bo zagotovo navdušil, saj priča o tem, kako lepa je zares Italija. Toda ... Vse lepo in prav, če v spotu ne bi bil tudi kader, ki je bil posnet v ... Sloveniji! Italijani so za svojo vzeli slovensko vinsko klet Čotar, ki domuje na Komnu na Krasu

YouTube/Ministero del Turismo/posnetek zaslona

Seveda se poraja vprašanje, zakaj bi Italijani ob vseh čudovitih in idiličnih krajih v svoji državi v oglas vključili tudi slovensko vinsko klet in peterico "prijateljev", ki uživajo v slovenskem vinu? Odgovor je preprost: avtorji oglasa tega niso storili načrtno, marveč se jim je zgodila napaka, ki je predvsem posledica površnosti.

Nizozemski avtor posnetka

Do omenjenega prizora, ki ga je v Sloveniji posnel Nizozemec Hans Peter Scheep, so avtorji promocijskega videa prišli na spletni strani Artgrid. Slednja ob plačilu letne naročnine v višini 600 evrov uporabnikom ponuja takšne in drugačne založniške fotografije in posnetke z vsega sveta.

Medtem ko se Italijani upravičeno razburjajo, imajo v omenjeni vinarni tisoč in en razlog za zadovoljstvo. Boljše reklame si ne bi mogli želeti, navsezadnje danes o njej poročajo pravzaprav vsi italijanski in hkrati vedno večje število tujih medijev.

Dvajset minut vožnje od Trsta

"Vina v vinarni Čotar so zelo dobra. Pojdite jih poskusit. Slovenska klet je od Trsta in Italije oddaljena vsega 20 minut vožnje," je za družbenih omrežjih zapisal italijanski filmski režiser iz Trsta Massimiliano Milič, ki je tudi prvi javno opozoril na spodrsljaj v omenjenem promocijskem posnetku.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol