8. 9. 2022, 09:19 | Promocijska objava

To so 3 prednosti digitalnega bančništva, ki vam bodo olajšale vaš vsakdan (in na katere niste niti pomislili)

Profimedia

Si predstavljate, da lahko vse svoje finance urejate kar iz udobja domačega kavča? Da lahko brez obiska banke urejate, kar sicer omogoča klasična poslovalnica?

Ste vedeli, da lahko prijatelju, četudi je pri drugi banki, v trenutku in brez provizije nakažete denar?

To je zagotovo ena od prednosti, ki jo ponuja današnje digitalno bančništvo.

Plačilo prek Flika omogoča nakazilo denarja med uporabniki različnih bank v Sloveniji kar z mobilnim telefonom. V NLB ga najdete v mobilni denarnici NLB Pay, z njim pa nakazila prijateljem uredite hitro in zanesljivo.

Se sprašujete, kako je lahko tako enostavno? Za nakazilo denarja potrebujete le prejemnikovo telefonsko številko ali e-mail. Denar bo na bančnem računu v le nekaj sekundah, in to brez provizije.

Pogovoru, kjer boste izvedeli še več koristnih informacij, prisluhnite na spodnji povezavi.

V novi seriji pogovorov Finančni nasveti z NLB strokovnjakom v prvem delu z vodjo kontaktnega centra pri NLB Simonom Dedivanovičem govorijo o vseh prednostih digitalnega bančništva.

Kaj pa če ste v tujini in izgubite bančno kartico? Kako naprej?

Tukaj se skriva njihova druga prednost. Če imate nesrečo in se ravno vam zgodi, da v tujini, daleč od doma, izgubite svojo kartico, ima NLB za vas rešitev. Virtualna debetna kartica je tista, ki lahko reši vaš dopust. Enostavno jo lahko naročite ob preklicu izgubljene ali odtujene kartice in jo začnete uporabljati takoj.

Kaj so sploh virtualne kartice? Njihova glavna značilnost je, da obstajajo le v virtualni obliki v vaši mobilni denarnici, do katere dostopate prek mobilnega telefona. Z njo lahko kupujete prek spleta, potrjujete spletne nakupe, uporabniki pametnih telefonov z operacijskim sistemom Android pa tudi dvigujete gotovino in plačujete nakupe prek terminalov POS.

Na koga se lahko obrnete, če vam namestitev ali ostale storitve niso jasne?

V NLB so vam za pomoč na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden. Lahko jih pokličete, jim pošljete e-mail ali jih pokličete prek videoklica. "Večina uporabnikov se je že navadila na uporabo videoklica. Opažamo, da v kontaktni center kličejo tudi stranke, ki štejejo več kot 90 let in nakupujejo prek spleta," pravi Dedivanovič.

Ko boste poklicali, boste na drugi strani videli njihovega svetovalca. Nato se boste identificirali z osebnim dokumentom, naredili prepoznavo in uredili zadeve. "Za vas smo tukaj tudi ob 23. uri zvečer," pove Dedivanovič.

Hkrati doda, da je v banki varnost na prvem mestu in da redno posodabljajo vse nastavitve. Poleg tega svetujejo, da si vklopite tudi varnostna sporočila, saj boste tako v primeru zlorabe prejeli sporočilo, hkrati pa boste imeli dovolj časa, da kartico pravočasno blokirate.

"Stranke tudi vedno opozarjamo na previdnost pri prejemanju raznih e-poštnih sporočil in seveda njihovih osebnih računalnikov. V NLB že nekaj časa omogočamo potrjevanje spletnih nakupov skladno z najvišjimi varnostmi standardi prek mobilne denarnice NLB Pay."

In ne pozabite, digitalno je varno pred okužbami, zato so ravno med epidemijo postali še pomembnejši in bolj uporabni. Dodatna prednost pa je seveda, da je digitalno bančništvo okolju prijazno, saj prihranimo papir, pot in čas, ki pa je od vsega najdragocenejši.