Neverjetno se zdi, da enake izdelke pri njih dobite tudi za 80 odstotkov ceneje.
Trgovina Mita je prav posebna spletna trgovina, kjer je mogoče dobiti številne priljubljene izdelke občutno ceneje kot pri drugih trgovcih. Razlog za to je preprost. Odkupujejo velike količine tako imenovanih viškov po celotni Evropi, nato pa jih prek svoje spletne trgovine po dostopnih cenah in brez posrednikov ponujajo ljudem.
S svojim delovanjem pripomorejo tudi k skrbi za naš planet, saj pomagajo zmanjševati količino industrijskih odpadkov, ki so postali resen problem sodobnega sveta. "Odpadki lahko pomenijo ogromno izgubo virov v obliki materialov in energije, obenem pa ima lahko ravnanje z njimi in njihovo odstranjevanje resne vplive na okolje," pišejo na svoji spletni strani.
Želja po čim krajšem skladiščenju izdelkov
"Kot eden največjih kupcev proizvodnih viškov v Evropi lahko za kratek čas ponudimo izdelke priznanih blagovnih znamk po izredno nizkih cenah," so zapisali in pojasnii, zakaj je to mogoče: "Ker odkupujemo velike količine viškov proizvodnje oziroma trgovin iz celotne Evrope, ne le Slovenije, lahko kot ljudem prijazna trgovina ponujamo nizke cene."
Razlog za njihove prodajne akcije je želja po čim krajšem skladiščenju izdelkov, saj se prav s skladiščenjem povečujejo stroški in zmanjšuje profitabilnost končne prodaje.
"Zaradi manjšega skladišča želimo izdelke čim prej prodati in vam ponuditi nove super akcije. Veliko skladišče žal ni rešitev, saj se bo zaloga ponovno nabirala. S tem bo čas izdelkom potekel, kar pa pomeni, da bomo sami ustvarjali viške izdelkov," je zapisano na spletni strani trgovine.
Vezani so na količino presežne ponudbe na trgu
Zaradi narave njihovega delovanja se zaloge izdelkov, ki jih ponujajo, hitro spremijajo. "Zaloge in izdelki se stalno spreminjajo, ker so vezani na količino presežne ponudbe na trgu. Natančne ponudbe presežnih izdelkov ni moč predvideti, kar vodi v spremenljivo ponudbo v naši trgovini. Naš cilj je prodati vsak kos/izdelek, brez da bi šel kateri izmed njih na uničenje," so pojasnili.
Ob tem so osvetlili tudi razlog za nastanek takšnih viškov. Ta se skriva v hiper-rasti svetovnega gospodarstva, ki je tudi povzročila hiper-odpadke. Po njihovih besedah nekateri izdelki postanjeo odpadki, še preden pridejo v stik s potrošnikom, prav ti izdelki pa so znani kot viški.
"Razlogov za to je več. Ponudba izdelkov je na trgu večja od povpraševanja, promocijski artikli so lahko namenjeni samo za določen dogodek ali obdobje, kljub temu, da imajo rok trajanja veliko daljši, skladiščenje izdelkov je lahko dražje od vrednosti izdelka, strah pred pomanjkanjem, in tako dalje."