V Slovenijo prihaja svetovno znana trgovina, ki jo nestrpno pričakujemo že več let

21. 6. 2025, 13:45 | R.S.
V Slovenijo prihaja svetovno znana trgovina, ki jo nestrpno pričakujemo že več let (foto: Bobo)
Bobo

Odprla se bo čez nekaj mesecev. 

V ljubljansko nakupovalno središče Supernova prihaja svetovno uveljavljena blagovna znamka Victoria’s Secret, ki je znana po spodnjem perilu, dišavah in udobnih spalnih oblačilih. Victoria’s Secret bo svoja vrata v Supernovi odprla to jesen. Točen datum odprtja zaenkrat še ni znan.

Prvi napovedni plakati že krasijo izložbo in napovedujejo prihod težko pričakovane trgovine. Trgovina se bo nahajala v pritličju, zraven trgovine z obutvijo CCC ter trgovine z oblačili House. Gre za prvo fizično trgovino Victoria’s Secret v Sloveniji, kar pomeni pomemben mejnik za ljubitelje te prestižne blagovne znamke pri nas.

Victoria's secret
Uredništvo

Victoria’s Secret je ena najbolj prepoznavnih svetovnih blagovnih znamk na svetu. Ustanovljena je bila leta 1977 v San Franciscu. Za njeno hitro rast je kriva kombinacija glamuroznih katalogov, prepoznavne modne revije in močnega oglaševanja, kar je znamko povzdignilo v simbol zapeljivosti in prestiža.

Ta rastlina na vašem vrtu lahko privabi klope

Danes Victoria’s Secret posluje v več kot 70 državah, ima več kot 1350 trgovin in preko 25 tisoč zaposlenih. Med večjimi evropskimi mesti, kjer je prisotna, so London, Milano, Pariz, Varšava, Beograd in Dunaj. Jeseni 2025 se z odprtjem v ljubljanski Supernovi podaja tudi na slovenski trg.

V Slovenijo prihaja svetovno znana trgovina, ki jo nestrpno pričakujemo že več let
Uredništvo

Velike spremembe

Victoria’s Secret je bila dolga leta znana po promociji ozkega ideala ženskega telesa - vitkih, visokih in pogosto zelo suhih manekenk, ki so s krili in glamuroznimi modnimi revijami postale zaščitni znak znamke. Zaradi kritik o nerealnih lepotnih standardih, pomanjkanju raznolikosti in ekskluzivnosti je podjetje v zadnjih letih doživelo korenito preobrazbo.

Začelo je vključevati modele različnih postav, etničnih ozadij, starosti in spolnih identitet ter se odmaknilo od nekdanjega videza. Namesto popolne estetike zdaj poudarja avtentičnost, udobje in samozavest.

Umetno inteligenco so vprašali, kako bi razvrstila države nekdanje Jugoslavije, odgovor razburil marsikoga