L. PA. | 7. 3. 2024, 14:56

Ste zaznali nenavadne dejavnosti na svojem bančnem računu? Slovenska banka blokirala kartice komitentov zaradi poskusa zlorab

Profimedia

Kaj se je zgodilo?

Ste tudi vi nedavno prejeli obvestila o sumljivih transakcijah, ki jih niste opravili? Na nas se je danes zjutraj obrnil bralec Metropolitana, komitent banke UniCredit, ki je včeraj zaznal nenavadno dogajanje na svojem bančnem računu. V spletni banki najprej naenkrat ni bila vidna njegova kreditna kartica, nato pa je dobil obvestilo o opravljeni (in preklicani) transakciji za manjši znesek, za katero mu ni bilo jasno, od kod prihaja.

Ker od banke neposredno po dogodku ni prejel nobenega pojasnila, se je obrnil nanje in odgovorili so mu, da so mu zaradi povečanega tveganja zlorabe Visa kartice blokirali možnost spletnega nakupovanja in mu z namenom zagotavljanja najvišje stopnje varnosti naročili novo kartico.

Morda vas zanima tudi:

Kaj se je zgodilo?

Na UniCredit Bank smo se po pojasnilo obrnili tudi mi in potrdili so nam, da so zaznali poskus zlorabe nekaterih bančnih kartic in jih iz varnostnih razlogov nemudoma blokirali.

Na vprašanje, koliko uporabnikov njihove banke je bilo prizadetih in zakaj jih niso o dogajanju obvestili samoiniciativno, so odgovorili, da so imetnike o poskusu zlorabe in nadaljnjih korakih obvestili z SMS sporočilom ter sporočilom v Online in Mobilni banki GO! ter jim onemogočili možnost spletnega nakupovanja s to kartico. 
 
Svojim strankam priporočajo, naj kupujejo le v preverjenih spletnih trgovinah, za čim hitrejše odkritje morebitnih zlorab pa svetujejo tudi uporabo storitve varnostno SMS sporočilo, ki ga prejmejo na mobilni telefon takoj ob izvedbi transakcije.

Novo na Metroplay: Aljoša Bagola in Matej Šarc│1, 2, 3 ... bis! Podkast Slovenske filharmonije