STA/P.M. | 4. 4. 2023, 17:35

V tem delu Slovenije z izjemno idejo do večjega števila obiskovalcev: kako jim je uspelo?

Profimedia/Facebook/Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina/fotomontaža

Gre za lep primer, kako z usklajenostjo in dobrim povezovanjem okrepiti prepoznavnost njihovih krajev in posebnosti.

Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina je letos organiziral že drugo turistično borzo Turistična pomlad, namenjeno tujim in domačim organizatorjem turističnih potovanj. Da bi v Vipavsko dolino privabili več gostov, so predstavili tudi priložnosti, ki jih prinaša Evropska prestolnica kulture (EPK).

Čezmejno sodelovanje

Tokrat so organizatorji medse povabili tudi turistične ponudnike iz Mediteranske in Kraške turistične regije ter sosednje Furlanije-Julijske krajine. Skupno se je na turistični borzi, del katere sta bili tudi študijski turi Kras in Brda, predstavilo okoli 70 ponudnikov

Letošnja turistična borza je privabila 35 tujih organizatorjev turističnih potovanj iz sedmih evropskih držav, ki so se v Sloveniji mudili tri dni.

"Priložnost za trženje na tujih trgih, ki je del naše strategije razvoja, smo tako ponudnikom prinesli pred domači prag. Odličen odziv tako naših ponudnikov kot turističnih agencij me izjemno veseli in je velika spodbuda za naprej," je povedala direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina Erika Lojk.

Profimedia

Leta 2025 si obetajo ogromen obisk

Na turistični borzi so še posebej izpostavili priložnosti in povezovanje turizma in kulture, ki jih prinaša Goriški in Vipavski dolini naziv EPK. Leta 2025 tako na Goriškem pričakujejo okrog milijon gostov, je povedala Andreja Repič Agrež iz Javnega zavoda GO! 2025. Že prihodnji mesec bodo na Goriškem gostili skupino tujih turističnih novinarjev.

Profimedia

Poslovno-turistični dogodek je zavod prvič organiziral leta 2020, vendar je bil zaradi epidemije covida-19 izveden šele v lanskem letu. Namenjen je razvoju lokalnega turističnega gospodarstva, pospeševanju oblikovanja in trženja sodobnih, trajnostno naravnanih turističnih produktov in povezovanju turistične ponudbe na širšem območju zahodne Slovenije.  

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol