26. 9. 2023, 16:22 | Promocijska objava

Velika vrnitev konference SEMPL

Organizator dogodka

Portorož, mesto sonca, morja in neusahljivega navdiha, bo sredi oktobra ponovno gostil konferenco SEMPL. Konferenca, ki nagrajuje najboljše komunikacijske projekte, se vrača po štirih letih odsotnosti in obljublja skok iz povprečja v vseh ozirih. Grand hotel Bernardin bo tako 19. in 20. oktobra stičišče komunikacijskih strokovnjakov, entuziastov in gurujev, ki bodo predstavili uspešne prakse ter osvetlili prihajajoče komunikacijske in v povezavi z njimi tudi tehnološke trende.

SEMPL je neposredno in posredno namenjen vsem, ki delujejo znotraj polja komunikacijske industrije. Je mednarodno stičišče medijev, oglaševalskih in PR agencij ter marketinških strokovnjakov, strokovnjakov s polja novih tehnologij in psihologije s celega sveta. Ne preseneča, da je SEMPL-ov zaščitni znak kit grbavec – ena izmed najbolj veličastnih živali na svetu. Vzporednic med udeleženci konference in temi plemenitimi podvodnimi bitji je kar nekaj. Med drugim oboji radi vedno znova raziskujejo in so izjemno prilagodljivi.

SEMPL poleg novih trendov, inovativnih zamisli in poslovnih modelov prinaša zgodbe vrhunskih predavateljev, atraktivne okrogle mize, diskusije in seveda odlične zabave, ki dajejo konferenčnemu vzdušju edinstven pečat.

Kdo bo na odru SEMPL-a navduševal letos?

Med govorci, ki bodo zavzeli oder letošnjega SEMPL-a je izbrani nabor tako slovenskih kot tudi tujih strokovnjakov. Med imeni, ki bodo nedvomno navdihovala, so med drugim Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Srbija, Zoran Janković, župan mestne občine Ljubljana, Zoran Savin, direktor IAB Slovenija in samostojni svetovalec za Digitall.si ter Mitja Tuškej, strateg in partner pri Formitas Group Slovenija, dr. Max McKeown, vedenjski strateg, znanstvenik in avtor knjig, Richard Shotton, avtor knjige The Choice Factory in ustanovitelj podjetja Astroten in številni drugi. 

Komunikacijski presežki par excellence

SEMPL industrijo medijev zaobjema na holističen način, pri čemer se izogiba zastarelim pravilom in ustaljenih dogmam. Tako raje pravila priredi po svoje, pri čemer je vseskozi v koraku s časom. Nemalokrat pa tudi pred njim. Raje kot teoriji se posveča praksi, pri čemer vpeljuje tudi nove, še neznane in pogostokrat tudi nesprejemljive koncepte.

V okviru tekmovanja bodo nagrade letos podelili v enajstih kategorijah: Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba novega medija/medijskega formata ali komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja, Najboljša akcija na družbenih omrežjih, Najboljša uporaba mobilnega okolja, Najboljša uporaba podatkov, Najboljša PR-strategija ali promocija, Najboljši tehnološki pristop in Najboljša uporaba vplivnostnega marketinga. 

Dela, ki se bodo uvrstila v ožji izbor, bodo prejela diplomo Sempler, zmagovalna strategija v posamezni kategoriji Zlati Sempler, najboljša medijska strategija leta Veliki Sempler, podeljeni pa bosta tudi 2 nagradi TOP SEMPL – Medijski menedžer 2023 in Medijska zvezda prihodnosti 2023.

Zanimanje za udeležbo na tem enkratnem presečišču komunikacijskih smernic je, predvsem po nekajletni odsotnosti, zelo veliko. Letos sta na voljo dve vrsti kotizacije, in sicer FULL PASS in AWARD CEREMONY + FRIDAY (četrtkova podelitev z zabavo in petkov program). Obe kotizaciji sta na voljo tudi kot POWER UP (z vključenim kosilom).