A. B. | 25. 11. 2022, 16:01

Vroča kri med študenti in lastnikom ljubljanskega bistroja Rex se nadaljuje: to je otročje

Facebook/Rex bistro/Živa Živulović jr./BOBO/fotomontaža

Ker naj bi imeli težave zaradi nespoštljivega odnosa do zaposlenih, so se odločili ukrepati. V prihodnosti razmišljajo tudi o ukinitvi študentske ponudbe.

Ljubljanski Rex Bistro, ki je na Cankarjevi cesti v Ljubljani, se je odločil za nenavadno potezo: ker naj bi se mlajši gostje nespoštljivo obnašali do zaposlenih, so omejili študentsko ponudbo. Poleg tega lastnika moti, da mu gostje na spletnih straneh pišejo negativne komentarje, zato so študentsko ponudbo omejili na čas med 15. in 22. uro.

V zapisu so zagrozili, da bodo študentsko ponudbo popolnoma ukinili, če se razmere v prihodnje ne bodo izboljšale. 

Pismo študentom

"Zagotoviti smo vam želeli vrhunsko ponudbo hrane, sestavljeno vedno iz svežih, zelo kvalitetnih sestavin in omogočiti kosilo/večerjo v lepo urejeni restavraciji, pa nekateri tega ne cenite in nam zaradi majhnih napak dajete najslabše ocene, kar za naše poslovanje ni OK," so zapisali v pismu in obvestilu študentom.

V njem so trdili, da so izgubili veliko natakarjev, saj se študentje ne vedejo dostojno in se skliceval na to, da se ne zavedajo, da študentski obrok prejmejo za nizko ceno, zanj bi sicer plačali več kot 50 evrov. 

Oseba, ki je pismo delila na Instagramu, se je zgrozila nad zapisom in zapisala, da se počuti užaljenega in da jih nihče ne sili v to, da imajo ponudbo na študentski bon. "Grem raje tja, kjer so veseli mojega denarja," je dodala. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Najprej jamr, pol upor ✊ (@delozlom)

Študenti deležni kritik zaradi pritožb

A komunikacija in besedni spopadi se med študenti in lastnikom še nadaljujejo. Na ocene, ki jih namreč študentje podeljujejo na Googlu, kjer lahko podelijo zvezdice zadovoljstva na lestvici od ena do pet, se iz bistroja redno 'pritožujejo. Ena izmed študentk jim je nedavno podelila eno zvezdico in v komentarju zapisala: "Brišete mnenja", na kar so se iz Rexa tudi odzvali in odgovorili: "Manca?! V Rex Burgerju te danes ni bilo?! Če si bil/bila nezadovoljna na kakšni drugi lokaciji, ne ocenjuj kar vse povprek po spletu in ocenjuj lokacije, kjer nisi bila. Prosim, odstrani mnenje, sicer bomo podali prijavo." Posnetek zaslona so delili na Instagram profilu Delozlom, nanj so se odzvali mnogi študentje in se odzivu smejali ali pisali, da so dejanja z obeh strani "otročja". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Najprej jamr, pol upor ✊ (@delozlom)

Kaj je o tem povedal lastnik?

Dejan Musič, lastnik Rex bistroja, je za N1 pojasnil, da so študentje pogosto neučakani in za seboj puščajo nered, hkrati pa so jim prek spleta dajali negativne komentarje: "Študentje so se uprli, pisali so take komentarje, da mi je bilo slabo. Slabe ocene pa so dajali tudi za druge restavracije, v katerih bonov nismo imeli," je za N1 povedal Musič. 

"Na dan imamo do 500 gostov, od tega vsaj 200 študentov, zato nismo mogli vseh kakovostno postreči. S tem ko smo imeli tak naval, smo z bistroja padli na raven menze. Ko sem bil sam študent, nisem niti pomislil, da bi bil do koga žaljiv. Žalostno pa je to, da zaradi peščice nevzgojenih študentov bonov ne bodo mogli koristiti preostali," je povedal in pojasnil vzrok za omejitev ponudbe. Zaupal je tudi, da bodo ponudbo v prihajajočih mesecih najverjetneje tudi v celoti ukinili. 

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.