11. 10. 2023, 12:29 | Vir: STA

Veste, kam se obrniti po informacije o zdravstvu? Zavod za zdravstveno zavarovanje bo optimiziral komunikacijo s strankami

Bobo

Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije do konca prihodnjega leta načrtuje sodoben multimedijski kontaktni center.

ZZZS načrtuje optimizacijo obstoječega telefonskega komuniciranja s strankami. Z željo izboljšati uporabniško izkušnjo in kakovost telefonskega informiranja za stranke bodo postopoma oziroma fazno do konca leta 2024 vzpostavili enovit in sodoben multimedijski kontaktni center z enotno telefonsko številko, so napovedali za STA.

"Sprva bomo obstoječim vsebinam iz dosedanjih klicnih centrov dodali nove vsebine s področja mednarodnega zdravstvenega zavarovanja ter odločanja imenovanih zdravnikov in zdravstvenih komisij o bolniškem staležu, zdraviliškem zdravljenju in nekaterih drugih pravicah. Sredi leta 2024 pa načrtujemo širitve na vsa preostala vsebinska področja izvajanja obveznega zdravstvenega zavarovanja ter konec leta 2024 tudi širitev na pisno elektronsko komuniciranje preko kontaktnega centra," so poudarili na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS).

Bobo

Razbremenjevanje obstoječih vstopnih točk

Z uvedbo novega multimedijskega kontaktnega centra ZZZS ter z uvajanjem in spodbujanjem uporabe spletnih elektronskih rešitev zavod zasleduje cilj učinkovitejšega razbremenjevanja obstoječih vstopnih telefonskih točk ter izboljšane dostopnosti svojih strank do informacij in storitev preko telefona in drugih elektronskih medijev.

Vendar pa je zaradi kadrovskih omejitev na strani ZZZS treba enovit kontaktni center uvajati postopoma, da zaradi pomanjkanja lastnih kadrov ne bi poslabšali pogojev za izvajanje osnovne dejavnosti ZZZS, to je izvajanje obveznega zdravstvenega zavarovanja za uresničevanje pravic zavarovanih oseb, so poudarili.

Dnevni klicni centri

Informacije o izvajanju obveznega zdravstvenega zavarovanja strankam trenutno zagotavljajo po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti in preko fizičnih obiskov strank ter na spletni strani.

Informiranje izvajajo delavci ZZZS v 10 območnih enotah in 45 izpostavah, za nekatere vsebine pa so vzpostavljeni tudi državni klicni centri, na primer za informacije o kartici zdravstvenega zavarovanja, bolniška nadomestila, prispevke samoplačnikov, ki jih obračunava ZZZS ter načrtovano zdravljenje v tujini.

Novo na Metroplay: Aljoša Bagola in Matej Šarc│1, 2, 3 ... bis! Podkast Slovenske filharmonije