M.P. | 13. 1. 2024, 16:31

Iz Slovenije, z ljubeznijo: naša domača jed gre na japonski trg

Profimedia/fotomontaža

Kljub svoji veliki ljubezni do tehnologije in hitrega razvoja, v deželi vzhajajočega sonca prisegajo na tradicijo.

V "iskanju naravnih in pristnih okusov" se je japonsko podjetje Matsubara Shokuhin s pomočjo veleposlaništev različnih držav lotila poustvarjanja njihovih tradicionalnih jedi, tudi iz Slovenije.

Slovenci imamo zelo bogato kulinarično tradicijo

 Za prodajo na japonskem trgu so tako izbrali našo priljubljeno primorsko enolončnico joto, ki jo Slovenci redno jemo doma za kosilo (sploh v zimskih dneh), pripravljajo pa jo tudi po številnih gorskih kočah v Julijskih Alpah. Od 15. januarja naprej bodo zavitki predpripravljene jote prišli na police japonskih trgovin in veleblagovnic, naša tradicionalna jed bo v prodaji tudi prek njihovih spletnih trgovin. Cena jote, ki naj bi s svojim blagim okusom zelo ustrezala japonskemu okusu, naj bi se gibala okoli petih evrov.

Hrana je ljubezen

Glede na to, da je podjetje Matsubara Shokuhin navdušeno tudi nad tem, da ime naše države vključuje angleško besedo za ljubezen (Slovenia), bodo Japonci po novem lahko uživali v jedi iz tako imenovane "dežele ljubezni".

Po Sloveniji sicer poznamo veliko različic jote, ponekod jo pripravljajo s fižolom, čebulo, česnom, kislim zeljem, krompirjem, včasih tudi s prekajenimi rebrci. Drugod jo pripravijo tudi brez krompirja ali pa jo jedo s polento. Zelo pogosta je tudi jota s kislo repo.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol