9. 1. 2024, 12:31 | Promocijska objava

Spar predstavlja Saro, eno prvih slovenskih virtualnih vplivnic

Sarin izgled je generiran s pomočjo umetne inteligence in ne predstavlja nobenih “nadrealističnih” idealov, promocijska fotografija

Podjetje Spar Slovenija je pred kratkim predstavilo Saro, eno prvih slovenskih virtualnih vplivnic, ki je v zadnjih tednih pritegnila pozornost številnih uporabnikov na TikTok in Instagramu. Kot ena prvih tovrstnih vplivnic na slovenski "influencerski" sceni ponuja vpogled v slovensko različico tovrstne produkcije na družbenih omrežjih, ki jo mnogi označujejo za pomembno alternativo nekontroliranim vsebinam na popularnih družbenih platformah.

Podjetje Spar Slovenija je virtualno vplivnico Saro lansiralo z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje s pametno uporabo sodobne tehnologije. V zadnjem času so namreč lansirali številne rešitve, ki temeljijo na rabi umetne inteligence, s Saro pa si želijo izboljšati izkušnjo uporabnikov družbenih omrežij. Kljub temu, da je virtualen lik, se ponaša s pozitivnimi in resničnimi značilnostmi in ponuja vsebine, ki so skrbno pripravljene s strani strokovne ekipe ustvarjalcev vsebin z različnimi profili znanj.

Je virtualna vplivnica, ki združuje ljubezen do narave, trajnostnost, sočutje in številne druge pozitivne lastnosti, uporabniki družbenih omrežij pa jo lahko na Instagramu in TikTok srečajo pod uporabniškim imenom @nerealna.sara. Namen Sare je privabiti mlade, ki lahko na njenih profilih spremljajo zanimive in poučne vsebine, sledilcem pa nudi zanesljive rešitve za življenjska in družbena vprašanja. Izgled Sare je generiran s pomočjo umetne inteligence in ne predstavlja nobenih "nadrealističnih" idealov, ki jih je mogoče opaziti drugje po družbenih omrežjih. Tako kot njeni vrstniki iz "realnega sveta" se tudi Sara sooča z mozolji, celulitom in razcepljenimi konicami v laseh. Tudi njene vsebine, ki so sicer pripravljene s strani ekipe realnih piscev in ustvarjalcev, odražajo raznolikost, spoštovanje in enakost, kar gradi skupnost, ki je odprta za vse. Spodbuja dialog in razpravo ter vzpostavlja skupnost, kjer je spoštovan vsak posameznik.

Sara pa je več kot le obraz blagovne znamke Spar, saj se trudi biti zgled svojim mlajšim sledilcem. Njeno "življenje" je odsev integritete in odgovornosti. Pri Sparu pravijo, da si želijo, da postane tudi vzor zdravih navad, saj svojo platformo uporablja za promocijo uravnotežene prehrane, telesne aktivnosti, govori pa tudi o pomembnosti duševnega zdravja. 

promocijska fotografija

Sara spodbuja dialog in vzpostavlja skupnost, kjer je spoštovan vsak posameznik.

Nadzorovana vsebina za večjo varnost in zanesljivost

Objave, ki jih vidijo njeni sledilci, so skrbno pripravljene in nadzorovane ter predvidene po natančnem in preverjenem scenariju, če se izrazimo po filmsko. Sara tako zagotavlja varno spletno okolje, ki njenim sledilcem omogoča, da lahko brez skrbi uživajo v vsebini, ki spodbuja pozitivno razmišljanje in navdihuje k izboljšanju vsakdanjega življenja. 

Ne deli idealov, kako naj bi izgledali, razmišljali in ne spodbuja k škodljivim vedenjem. To je dobra novica predvsem za starše, saj bodo njihovi otroci prvič lahko spremljali vsebine “vplivneža”, ki so pripravljene v kontroliranem okolju. 

Saro lahko uporabniki družbenih omrežij spremljajo pod uporabniškim imenom @nerealna.sara na družbenih platformah Instagram in TikTok. Spar pa lahko z virtualno vplivnico Saro postane navdih za vse, ki si prizadevajo za boljše, zdravo in odgovorno življenje v digitalnem svetu.