Kaj jih je tako navdušilo?
Ameriška veriga kavarn in pražarn Starbucks je v začetku novembra predstavila posebne praznične Bearista kozarce, ki so bili razprodani v enem dnevu. Kozarci so v obliki medvedka in imajo pokrovčkek v obliki zelene pletene kape. Izdelek, ki je del praznične ponudbe, stane približno 28 evrov in je takoj požel izjemno navdušenje med kupci.
Zaradi izjemnega povpraševanja je veliko strank ostalo brez kozarca, saj je zalog zmanjkalo. Številni so se v upanju, da si zagotovijo priljubljen izdelek, v kavarne odpravili že zgodaj zjutraj, vendar so kljub temu odšli praznih rok. To je pri mnogih sprožilo jezo in razočaranje.
"Vstal sem ob 4. uri zjutraj in se odpeljal do lokacije, ki bi morala imeti ta kozarec - tako je pisalo na njihovi spletni strani. Bil sem prvi v vrsti, pa ga niso imeli. Odpeljal sem se še do štirih drugih lokacij - nobena ga ni imela in pri vseh so dejali, da ga sploh niso prejeli. Če boste ljudi navdušili s takšnim izdelkom, potem poskrbite, da bodo vse trgovine imele zalogo. Toliko ljudi je razočaranih," je napisal uporabnik družbenih omrežij.
Starbucks se je po plazu kritik javno opravičil. "Navdušenje nad našim izdelkom je preseglo tudi naša največja pričakovanja. Kljub temu, da smo v kavarne poslali več kozarcev kot skoraj kateregakoli drugega prazničnega izdelka letos, so se Bearista kozarci in nekateri drugi izdelki zelo hitro razprodali," so komentirali za People.
Nekateri Američani, ki pa so si kozarec uspeli zagotoviti, ga zdaj množično preprodajajo po absurdno visokih cenah - tudi za več kot 470 evrov. Hitro želijo izkoristiti izjemno povpraševanje in zaslužiti na račun omejene zaloge ter navdušenja kupcev.
