Bili so prepričani, da bo akcija čisto prava uspešnica, a so doživeli predvsem pravi polom.
Spletna trgovina Amazon lastnika časnika Washington Post in vesoljskega podjetja Blue Origin Jeffa Bezosa je na prvi dan akcije ugodnih nakupov za svoje člane, znane kot Prime Day, zabeležila kar 41-odstotni padec prodaje v primerjavi z lani, so poročali ameriški mediji, sklicujoč se na podjetje za spremljanje spletne prodaje Momentum Commerce.
Razlog za padec prodaje naj bi bila previdnost ameriških potrošnikov, ki so zaskrbljeni zaradi nepredvidljivih posledic carinske politike ameriškega predsednika Donalda Trumpa. Nekateri tako v slabšem izplenu že vidijo prve znake slabšanja gospodarskih razmer.
Amazon je sicer svoj običajni dvodnevni akcijski program zniževanja cen podaljšal v štiridnevno razprodajo in izrazil prepričanje, da bodo prihodnji dnevi pokazali boljše rezultate. Te bo Amazon objavil v soboto.
Ker se je dan Prime Day raztegnil na štiri dni, lahko kupci počakajo na boljše ponudbe od tistih prvega dne ali pa svoje nakupe razporedijo na daljše obdobje.