10. 2. 2024, 11:02 | Vir: STA

Po Dunaju se bosta vozila dva posebna tramvaja, odeta v barve slovenskega turizma

Profimedia

Z oglaševalsko kampanjo želijo predstaviti Slovenijo kot zeleno destinacijo. 

Februarja in marca bosta po Dunaju vozila dva posebna tramvaja, odeta v barve slovenskega turizma in opremljena s sloganom I feel Slovenia. Gre za kampanjo predstavništva Slovenske turistične organizacije (STO) v Avstriji, s katero želijo Dunajčanom približati predvsem wellness in zdraviliško ponudbo Slovenije.

"Dunajčani in ostali obiskovalci Dunaja bodo imeli priložnost srečati tramvaja z motivi zelene Slovenije in njene wellness in zdraviliške ponudbe na različnih linijah in se popeljati skozi središče mesta vse do palače Belvedere ter glavne železniške postaje," so v sporočilu za javnost zapisali na STO.

Profimedia

Z oglaševalsko kampanjo želijo predstaviti Slovenijo kot zeleno destinacijo, pri tem pa posebej izpostavljajo možnost preživljanja zimskega oddiha v slovenskih naravnih zdraviliščih oziroma produkt "zdravje in dobro počutje", ki je avstrijskim gostom še posebej blizu v jesensko-zimskih mesecih, so pojasnili.

Slovensko predstavništvo STO v Avstriji bo letos na Dunaju poleg oglaševanja v medijih sodelovalo na različnih sejemskih predstavitvah. Izvedlo bo tudi študijska potovanja za avstrijske novinarje ter predstavnike turističnih agencij in organizatorjev turističnih potovanj.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol