Ne gre mu najbolje ...
Kroger je ena največjih ameriških trgovskih verig, specializirana za prodajo živil in povezanih storitev. Upravlja več kot 2700 trgovin v 35 zveznih državah ZDA, kar Krogerja uvršča med največje trgovce na drobno v Ameriki.
Trenutno se podjetje pripravlja na zaprtje 60 poslovalnic pod blagovnimi znamkami Kroger, Harris Teeter in Pick 'n Save do konca leta 2026. To je ena največjih serij zapiranj v zgodovini podjetja.
Poleg Teksasa in Wisconsina bodo kupci izgubili trgovine Kroger tudi v Georgiji, Illinoisu, Indiani, Kentuckyju, Marylandu, Severni Karolini, Virginiji in Zahodni Virginiji, poroča Daily Mail. Podjetje je zagotovilo, da bo prihranke iz zaprtij ponovno investiralo v izboljšanje izkušnje kupcev. Trdi, da odpuščanj ne bo. Zaposlenim v trgovinah, ki se bodo zaprle, bodo ponujena delovna mesta v bližnjih poslovalnicah ali drugih delih podjetja.
Podjetje je letos zabeležilo manjši upad prodaje, kljub slabšim poslovnim rezultatom pa Kroger načrtuje številne prenove in gradnjo novih trgovin. Njihov cilj je odpreti približno 30 novih trgovin do konca leta 2025, s poudarkom na trgih z močnejšim uspehom in potencialom za rast.
Podjetje vlaga v digitalno transformacijo, vključno z uporabo umetne inteligence in strojnega učenja za izboljšanje personalizacije ponudb in angažiranosti strank. Poleg tega Kroger krepi svojo prisotnost v e-trgovini, saj so spletne prodaje zrasle za 15 odstotkov v zadnjem četrtletju. Podjetje izboljšuje storitve dostave in prevzema, vključno s sodelovanjem z Instacartom, ter uvaja digitalne cenovne oznake za večjo prilagodljivost cen.