Incidenti se kar vrstijo ...
Letalska družba Japan Airlines se v zadnjih letih sooča s težavami, ki so povezane s pitjem alkohola med zaposlenimi. Nedavni incident se je zgodil 28. avgusta, ko so imela tri letala, ki bi morala leteti s Havajev na Japonsko, zamude. Dva izmed poletov sta imela zamudo približno 18 ur.
Potek dogodkov
Pilot enega od letal, ki bi moral 28. avgusta leteti iz Honoluluja na mednarodno letališče Chubu Centrair v osrednji Japonski, je na dan poleta poklical v službo in sporočil, da je bolan. Priznal je, da je dan prej pil alkohol v hotelski sobi.
Letalska družba je sicer poiskala nadomestnega pilota, vendar je bil posledično polet skupaj z dvema drugima zamaknjen, kar je vplivalo na približno 630 potnikov.
"Iskreno se opravičujemo našim strankam in vsem vpletenim za povzročene nevšečnosti in težave. Zadevo jemljemo zelo resno, zlasti zato, ker se je zgodila v času, ko smo že pod upravnim nadzorom zaradi več varnostnih incidentov, vključno s primeri, povezanimi z alkoholom, in smo si prizadevali preprečiti ponovitve," je podjetje zapisalo v izjavi za javnost, poroča The Japan Times.
Japan Airlines je konec minulega leta prejelo odredbo o izboljšanju poslovanja zaradi težav, povezanih z alkoholom med zaposlenimi. Incidenti so se kar vrstili - aprila 2024 je policija v ZDA opozorila pilota zaradi neprimernega vedenja pod vplivom alkohola v hotelskem objektu. Nato decembra istega leta dva pilota, ki bi morala leteti iz Melbourna v Avstraliji na Japonsko, nista opravila preizkusa alkoholiziranosti pred poletom, kar je povzročilo zamudo.
Januarja 2025 je letalska družba ministrstvu za promet predložila ukrepe za preprečevanje podobnih incidentov, med drugim tudi seznam zaposlenih, za katere sumijo, da imajo zgodovino pretiranega pitja, da bi nadzorovali njihovo vedenje.