Lidl se je znašel na udaru lažnih govoric, ki so priljubljenemu trgovcu povzročile ogromno preglavic.
V zadnjih tednih je družbena omrežja preplavila informacija, da naj bi priljubljeni trgovec Lidl že prihodnji mesec zaprl vse svoje trgovine v Franciji. Novica je sprožila val ogorčenja in žalosti med potrošniki, saj gre za eno najbolj priljubljenih trgovskih verig v državi. A kot se je izkazalo, gre za povsem neutemeljeno in viralno razširjeno lažno novico. Da, v takšnih časih pač živimo ...
Spletne strani dvomljivega izvora, mnoge med njimi generirane z umetno inteligenco, so začele širiti trditve, da bo Lidl 15. julija 2025 zaprl vse trgovine v Franciji. Na družbenih omrežjih so se hitro širile objave, ki so pompozno napovedovale konec "simbola dostopnosti in kakovosti". Številni so objavljali čustvene odzive, obupani nad izgubo trgovine, ki je skozi leta postala stalnica v življenju Francozov.
Resničnost je precej manj dramatična. Lidl v Franciji ostaja močan igralec na trgu s preko 1600 trgovinami in milijoni kupcev tedensko. Kot so pojasnili iz podjetja, poteka le ciljno zapiranje nekaterih poslovalnic, ki so se izkazale za nedonosne ali slabo umeščene. Gre za klasičen proces optimizacije poslovnega omrežja, ki ne ogroža prisotnosti Lidla v državi. Poleg tega je bila napovedana tudi opustitev nekaterih manjših obstranskih dejavnosti, kot sta Lidl Voyages in Lidl Vins, medtem ko ostaja prehranska ponudba – jedro njihove dejavnosti – stabilna in nedotaknjena.
Lidl v Franciji uživa izjemen ugled. Ni le diskontna trgovina, temveč kulturni fenomen. Uspešnice, kot je kuhinjski robot Monsieur Cuisine, ter prepoznavnost blagovne znamke med vsemi družbenimi sloji so poskrbeli, da je vsaka novica povezana z Lidlom deležna velike pozornosti. Odsotnost hitre uradne reakcije je prostor prepustila špekulacijam.
Lidl še naprej vlaga v modernizacijo trgovin, širi ponudbo živil in ostaja zvest svojemu poslanstvu zagotavljanja kakovostnih izdelkov po ugodnih cenah. Francoski potrošniki lahko še naprej brez skrbi opravljajo nakupe pri priljubljenem trgovcu, širjenje lažnih novic pa je še en opomin, kako hitro se lahko v digitalni dobi širi dezinformacija.