Sosedi na nogah zaradi akcije v Lidlu: priljubljeni trgovec vrnil izdelek, ki so ga kupci poleti razgrabili v nekaj urah

10. 11. 2025, 19:30 | E. Č.

Avgusta so izdelek z droni spuščali v Lidlove trgovine, nato so bili razprodani v nekaj urah! A "norija" se vrača - "vroča roba" spet prihaja na prodajne police priljubljenega trgovca.

Potem ko so avgusta na sosednjem Madžarskem sprožile pravo manijo med ljubitelji mode, se zdaj vračajo! Omejena serija superg, ki sta jih skupaj zasnovala Lidl in kultna madžarska blagovna znamka Tisza Cipo, bo znova na voljo, toda pozor - le prek prednaročila!

Gre za enega najbolj presenetljivih projektov v regiji, ki je združil minimalistično estetiko retro čevljev Tisza in prepoznavne barve Lidla. Že ob prvi izdaji so bile superge razprodane v nekaj urah, navdušenje pa je bilo tako veliko, da so jih mnogi iskali celo na spletnih dražbah po večkrat višjih cenah.

Lidl madžarska superge akcija norija razprodano
Lidl

Nova omejena serija bo na voljo za prednaročilo med 10. in 17. novembrom izključno prek mobilne aplikacije Lidl Plus z uporabo funkcije Click&Pick. Kupci bodo lahko izbirali med številkami od 36 do 47, prevzem pa bo mogoč od 20. novembra dalje v izbranih trgovinah. Cena ostaja nespremenjena: 39.990 forintov (približno 100 evrov). Za superge se zdi veliko, a ker ne gre le za modni, marveč tudi zbirateljski kos, ni dvomov, da tudi tokratna zaloga ne bi bila razprodana kot vroče žemljice.

Ženin šokiral na lastni poroki: videoposnetek postal hit na spletu

Posebnost projekta ni le v omejeni izdaji, temveč tudi v sami zgodbi. Avgustovska akcija je bila eden najbolj spektakularnih modnih dogodkov leta na Madžarskem. Superge so z droni spuščali z neba na šest lokacij po državi, kar je pritegnilo množice in postalo viralno na družbenih omrežjih.

V Jadranu pod gladino plava nekaj zloveščega: obupani ribiči se držijo za glave in kričijo, da nikdar ni bilo slabše