Lidl je pri naših sosedih zagnal odmevno akcijo, ki je dvignila ogromno prahu in navdušila številne.
Na Madžarskem je tudi pri nas priljubljena trgovska veriga Lidl zagnala inovativno pobudo pod imenom "Lidl na štirih kolesih", v okviru katere bo po državi potoval posebej preurejen kombi, spremenjen v pravo mini trgovino. Cilj projekta je približati osnovne življenjske potrebščine prebivalcem najmanjših krajev, kjer ni trgovin in so večji nakupovalni centri pogosto oddaljeni tudi več kot 30 kilometrov.
Mobilna trgovina je svojo jesensko turnejo začela v petek, trajala bo 25 dni, v tem času pa bo obiskala 48 manjših krajev z največ tisoč prebivalci. V ponudbi bodo osnovna živila, kot so moka, sladkor, sadje, zelenjava, mlečni izdelki, pa tudi zamrznjeni izdelki in čistila. Na vsaki lokaciji bo kombi parkiral na osrednjem trgu ali pri cerkvi, tam pa bo prebivalcem na voljo nekaj ur.
Kombi, ki je opremljen s hladilnikom, zamrzovalnikom in značilno svetlečo Lidlovo tablo, spremlja še tovornjak z dodatnimi zalogami, da bo na voljo dovolj izdelkov tudi v primeru večjega obiska. V projektu sodeluje več kot 70 zaposlenih, na terenu pa bo hkrati delalo po dva ali trije prodajalci.
Predsednica uprave Lidl Madžarska in pobudnica projekta Zita Szlavikovics je ob predstavitvi poudarila, da želijo s tem korakom pomagati prebivalcem podeželja: "Mnoge vasi so brez trgovine, zato želimo ljudem omogočiti dostop do osnovnih izdelkov in jim predstaviti Lidlovo ponudbo, ne da bi morali potovati daleč."
Če se bo pilotna jesenska faza izkazala za uspešno, bo Lidl projekt spomladi nadaljeval in razširil potujočo trgovino na več krajev. Szlavikovicsova je ob tem dodala, da bi si želela, da bi podobno pot ubrali tudi drugi trgovci – v dobro prebivalcev manjših skupnosti.