Pri Lidlu presenetili s to novostjo, ki je od njih ne bi pričakovali: le kaj bodo rekli kupci?

24. 6. 2025, 20:01 | E. Č.
Pri Lidlu presenetili s to novostjo, ki je od njih ne bi pričakovali: le kaj bodo rekli kupci? (foto: Profimedia)
Profimedia

Lidl je na prodajne police dal izdelek, ki bo verjetno dvignil ogromno prahu.

Belgijski Lidl je kot prva trgovska veriga v državi uvedel hibridni izdelek, ki združuje 60 odstotkov govejega mesa in 40 odstotkov rastlinskih beljakovin. Nova mešanica, ki po videzu in okusu spominja na klasično mleto govedino, ponuja bolj trajnostno in zdravo izbiro - brez odrekanja okusu ali kuharskim navadam. Ogljični odtis izdelka se ob tem zmanjša celo do 40 odstotkov!

Z novo inovacijo Lidl odgovarja na vse bolj pereč okoljski vpliv uživanja mesa, pri čemer je govedina eden največjih povzročiteljev emisij znotraj prehranske industrije. Zamenjava skoraj polovice mesa z rastlinskimi beljakovinami zmanjšuje ne le emisije CO₂, temveč tudi porabo vode in zemlje.

Kljub rastlinski komponenti izdelek ohranja znan okus, trdijo pri Lidlu. "Razvoj tega izdelka je trajal kar nekaj časa, saj smo želeli, da ne bo kompromisa pri okusu. Končni rezultat je mleto meso, ki je okolju prijaznejše, a še vedno navduši tudi najzahtevnejšega mesojedca," pojasnjuje Sam Van Lier, vodja nabave za Lidl v Belgiji in Luksemburgu.

Katera imena so v Sloveniji najbolj priljubljena

V Lidlu poudarjajo, da se čutijo odgovorne, da svojim strankam omogočajo lažje in bolj dostopne trajnostne izbire. Novi izdelek se ujema z načeli svetovno priporočene prehrane Planetary Health Diet, ki poziva k zmanjšanju vnosa živalskih beljakovin in povečanemu deležu rastlinske prehrane - v dobro zdravja in planeta.

"Naši kupci imajo vedno svobodo izbire. A z več rastlinskimi alternativami, polnozrnatimi izdelki ter sadjem in zelenjavo želimo pomagati, da je pot do bolj trajnostnega načina prehranjevanja lažja," dodaja Ines Verschaeve, vodja trajnostne nabavne politike za Lidl v Belgiji in Luksemburgu.

Lidlov hibridni izdelek je tako konkreten dokaz, da majhne spremembe na krožniku lahko pomenijo veliko razliko - tako za okolje kot za naše zdravje. Brez dvoma bo zanimivo videti, ali bo izdelek kaj kmalu na voljo tudi v slovenskih poslovalnicah znanega trgovca ...

Veliko priznanje za blejsko gostilno, izbral jo je Michelin: "Ko se s srcem dela, ne more biti drugače!"

Oglejte si na Metroplay: Simona Kruhar Gaberšček: “Ljudje naj ne zamenjujejo marketinga z lepimi oglasi!”