Na sodišču so rešili nenavaden primer iz ene od poslovalnic priljubljenega trgovca.
Dublinski sodni epilog bizarnega primera iz Lidla je razjasnil spor med varnostnikom in kupcem, ki je zaradi obtožbe kraje zahteval kar 75.000 evrov odškodnine. A sodišče je na koncu odločilo v prid trgovske verige.
Eric Swift, oskrbnik oseb s posebnimi potrebami in uslužbenec organizacije Enable Ireland, je Lidl in varnostno podjetje tožil zaradi domnevne javne ponižanja in škode njegovemu ugledu. Po njegovih trditvah naj bi ga varnostnik neupravičeno obtožil kraje steklenice vina, čeprav je – kot je kasneje pojasnil – izdelek že pred plačilom vrnil na polico.
Do incidenta je prišlo v Lidlu v Dublinu, kjer je Swift plačal le kavo in odšel proti parkirišču, kjer ga je čakala soproga. Tam ga je ustavil varnostnik Can Uygunyoy, ki je trdil, da je videl, kako je Swift skril vino v vrečko. Po njegovem mnenju Swift ni ničesar vrnil in se je želel izogniti plačilu.
Swift je priznal, da je vino res spravil v vrečko, a dejal, da je šlo le za trenutni nakupovalni impulz. Kasneje se je, potem ko mu je žena sporočila, da nima želje po vinu, odločil izdelek vrniti in nato kupil le kavo. Njegova vrečka naj bi vsebovala zgolj to in račun.
Na sodišču so se zvrstile nasprotujoče si izjave. Medtem ko je Swift trdil, da je bil deležen sramotne obravnave pred drugimi kupci, je varnostnik pojasnil, da je le želel preveriti, ali je bilo vse plačano, saj vračila vina sam ni videl. Ob tem je poudaril, da ni nikogar neposredno obtožil kraje.
Sodnik Geoffrey Shannon je odločil, da je varnostnik ravnal v dobri veri, brez zlonamernosti in v okviru svojih pooblastil. Kot je dejal, imajo trgovci pravico ščititi svoje premoženje, zlasti kadar gre za trenutne odločitve brez možnosti preverjanja v realnem času. Zaradi pomanjkanja dokazov o zlorabi ali kršitvi dostojanstva je Shannon zavrnil Swiftovo zahtevo po odškodnini in zaključil postopek v korist Lidla in varnostne službe.