12. 4. 2022, 16:20 | Vir: STA

Meta: bo krovno podjetje Facebooka kmalu ponujalo virtualne predmete?

Profimedia

Tehnološki velikan Meta, pod okrilje katerega sodi družbeno omrežje Facebook, bo ustvarjalcem vsebin ponudil možnost, da uporabnikom prodajajo virtualne predmete v Horizon Worlds, glavni platformi Mete v okviru projekta metaverse, je podjetje sporočilo v ponedeljek.

Kaj je metaverse?

Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je metaverse v preteklosti opisal kot internet v 3D obliki, virtualno okolje, v katerega se bodo ljudje lahko potopili, in ne bodo več le strmeli v zaslon. Ljudje se bodo lahko srečevali, se družili, opravljali sestanke, se igrali s pomočjo slušalk z mikrofonom, pametnimi telefoni, posebnimi očali in podobnimi napravami.

Metaverse je sestavljen iz niza vzporednih "vesolj", do katerih se dostopa predvsem prek platform za razširjeno in virtualno resničnost. V osnovni obliki že obstaja, in sicer v obliki video iger kot sta Minecraft in Roblox, ter družbenih platform, kot sta Horizon Worlds in VRChat, kjer se ljudje ne združujejo le zaradi igranja, temveč tudi zaradi interakcije in sodelovanja na dogodkih.

Visoki cilji za prihodnost

Meta, katere prihodki so v veliki meri odvisni od obsežnega ciljno usmerjenega oglaševanja, si je zadala nalogo, da bo pomembno prispevala k nastanku metaversa in v ta namen želi pritegniti ustvarjalce vsebin, ki bodo posledično pritegnili več novih uporabnikov.

Facebookovo krovno podjetje je oktobra že ustanovilo 10 milijonov dolarjev vreden sklad za ustvarjalce na platformi Horizon, kjer po navedbah podjetja obstaja že več kot 10.000 različnih "svetov".

"Čeprav to danes začenjamo kot preizkus s peščico ustvarjalcev, da bi pridobili njihove povratne informacije, so tovrstna orodja korak k naši dolgoročni viziji za metaverse, kjer lahko ustvarjalci zaslužijo, ljudje pa lahko kupujejo digitalno blago, storitve in izkušnje," so sporočili iz Mete.

Podjetje namerava preizkusiti tudi nagrade za ustvarjalce, ki dosežejo določene cilje, na primer, da zgradijo svetove, v katerih bodo uporabniki preživeli največ časa. Za razliko od prihodkov od virtualnih predmetov, za katere velja opravnina, za bonuse te ne bodo veljale in bodo v celoti izplačani ustvarjalcem, so pojasnili.

Kot izhaja iz podatkov spletnega portala The Verge, ima platforma Horizon Worlds v ZDA in Kanadi več kot 300.000 uporabnikov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord